  • 11. Data: 2017-08-03 18:17:21
    Temat: Re: gdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial?
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > janek z pola <a...@e...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > A ilu dostawców poczty to obsługuje?
    > KJ

    Większość liczących się?

    Connected to imap.wp.pl.
    Escape character is '^]'.
    * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 LITERAL+ SASL-IR LOGIN-REFERRALS ID ENABLE IDLE
    STARTTLS AUTH=PLAIN] IMAP ready WP

    gmail obsługuje

    interia.pl
    * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 UIDPLUS CHILDREN ID XLIST NAMESPACE IDLE
    AUTH=PLAIN] IMAP4 ready.

    Zdaje się nie obsługiwać:

    poczta.onet.pl
    * OK [CAPABILITY IMAP4rev1 LITERAL+ SASL-IR LOGIN-REFERRALS ID ENABLE SORT
    SORT=DISPLAY MULTIAPPEND UNSELECT CHILDREN UIDPLUS LIST-STATUS LIST-EXTENDED
    I18NLEVEL=1 CONDSTORE QRESYNC SEARCHRES WITHIN AUTH=PLAIN AUTH=LOGIN
    AUTH=XOAUTH2] Onet server ready.

    ***

    Czyli z tego, co mają internauci w Polsce to już wiemy, że przynajmniej 30%
    osób to ma.

    Natomiast kwestia jest inna.

    Watkotwórca zadał rozsądne pytanie - sens był taki, że szukał banku który
    sprawnie generuje e-mail na różne eventy. W tym przypadku dywagacje o tym,
    że poczta elektroniczna ma swoje wady, są zupełnie nie na miejscu.

    Czy naprawdę tak trudno było zrozumieć, ze kolega po prostu szuka banku,
    który to potwierdzenie wysyła w miarę niezwłocznie, a nie np. pod koniec
    dnia albo zbiorczo wszystko rano?

    I do tego jeszcze ktoś wyskoczył z informacją, która od 20 lat nie jest już
    aktualna - tak jakby przez 20 lat się nie dowiedział, że IMAP obsługuje
    pusha.

    I teraz Ty wyskakujesz ze swoim malutkim mieczykiem i krzyczysz: "Ale nie
    każdy serwer to obsługuje". No to luz - kolega sobie założy darmowe konto na
    jednym z wielu serwerów, które to obsługują.

    Jeszcze inna kwestia jest taka, ale tego chyba nikt nie podniósł, że e-mail
    to jest medium zupełnie nieodporne na podsłuchiwanie. Ja bym chyba nie
    chciał, żeby moje dane finansowe sobie latały bez szyfrowania po świecie.

    --
    Wysłane z pola.

  • 12. Data: 2017-08-03 18:35:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    janek z pola <a...@e...pl> writes:

> [...]
    >
    > ***
    >
    > Czyli z tego, co mają internauci w Polsce to już wiemy, że przynajmniej 30%

    Nie. Że 30% dostawców DEKLARUJE że to ma i tylko tyle.
    A biorąc pod uwagę swoje wcześniejsze doświadzczenia z wp i onetem to
    bez testów byłbym ostrożnym.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Two wrongs don't make a right, but they make a good excuse.

  • 13. Data: 2017-08-03 20:57:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-08-17 o 13:15, Alzem ??????????? pisze:
    > Cześć
    >
    > Poszukuję rachunku bankowego dla osoby fizycznej.
    >
    > Ważne jest, aby informacje o wszelkich zdarzeniach na rachunku, były
    > wysyłane emailem w czasie rzeczywistym, po każdej wykonanej transakcji.
    >
    > Jakie konta polecacie, które spełnia to wymaganie?

    Ja mam ROR ALIOR i da się ustawić powiadomienia w czasie rzeczywistym,
    ale to czas księgowania, a nie zdarzenia.

  • 14. Data: 2017-08-03 21:46:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-08-17 o 17:54, Kamil Jońca pisze:

    > A ilu dostawców poczty to obsługuje?

    To jest raczej standard i mało kto tego nie obsługuje.

  • 15. Data: 2017-08-03 21:47:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-08-17 o 18:35, Kamil Jońca pisze:

    > Nie. Że 30% dostawców DEKLARUJE że to ma i tylko tyle.
    > A biorąc pod uwagę swoje wcześniejsze doświadzczenia z wp i onetem to
    > bez testów byłbym ostrożnym.

    I wp i onet tym pobieram, więc działa.

  • 16. Data: 2017-08-04 01:31:00
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2017-08-03 o 15:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie ma czegoś takiego jak mail w czasie rzeczywistym, ponieważ to Twój komputer
    musi najpierw wysłać zapytanie do serwera o nową pocztę.

    Poczytaj o push email, to standard stosowany przynajmniej od czasów
    pierwszych smartfonów.

  • 17. Data: 2017-08-05 13:43:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-08-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ja mam ROR ALIOR i da się ustawić powiadomienia w czasie rzeczywistym,
    > ale to czas księgowania, a nie zdarzenia.

    "Wyjściowe" są czasem zdarzenia. Dostaję maila jak tylko zlecę przelew,
    nie jak pójdzie eliksirem.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 18. Data: 2017-08-08 19:41:20
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 sierpnia 2017 13:16:01 UTC+2 użytkownik Alzem ??????????? napisał:
> [...]
    > wysyłane emailem w czasie rzeczywistym, po każdej wykonanej transakcji.
    >
    > Jakie konta polecacie, które spełnia to wymaganie?

    Różowy sync to ma. Korzystam.
    http://i.imgur.com/4ASyvOq.png

  • 19. Data: 2017-08-11 01:10:33
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/3/2017 6:15 AM, Alzem ??????????? wrote:
> [...]
    > wysyłane emailem w czasie rzeczywistym, po każdej wykonanej transakcji.
    >
    > Jakie konta polecacie, które spełnia to wymaganie?

    ING wysle ci infomację na smartfon jak masz ich aplikację zainstalowną.

  • 20. Data: 2017-08-11 21:28:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" omiotf$4nd$...@d...me

    > ING wysle ci infomację na smartfon jak masz ich aplikację zainstalowną.

    Mille wysyła powiadomienia.

    OT:

    2.5" Seagate 2TB (niestety -- wysoki) w obudowie,
    USB3.0 (zwykłe, nie C) kupiłem za 250 pln. :)
    STEA2000400

    Mnie podoba się dobra zmiana...
    Mleko 3.2% Łaciate za 1,87 pln a (też Łaciate) 3.8% za 1,94 pln...

    Carrefour nie chce spuścić ceny spodni z 20 pln do 15 pln...
    [pewnie myśli, że jak kupiłem w tym roku 21 par, z czego
    w Carrefour 18 par, to mi wystarczy... te po 2 dychy
    bardzo dobrze do mnie pasują -- ale są za drogie!]

    Koszule (obok Carrefoura) po 9 pln...
    Bawełniane (100%) rzecz jasna...
    Chyba wolałbym na te upały lniane...
    [i tak nie mam już na nie miejsca...
    na spodnie też... ale po 2 dychy są fajne...]

    Kto wie, czym zajęty jest komputer, gdy ani CPU,
    ani dysk, ani RAMka rzekomo nie jest okupowana do
    przesady?... Wyłączam z tła co tylko mogę... [co
    tylko się da? -- rym jest...]

    Jeszcze tylko 8GB DDR4 (obecnie 252 pln) i 3 razy 2GB DDR2...
    Do tego mikrowłączniki i klawisz -- a będę miał sprawny
    (i co tu dużo gadać -- całkiem szybki) laptop sprzed
    9 lat... (FS kupiłem jako nieświeży, za 1950 pln,
    w połowie sierpnia 2008 roku... ma CPU bodajże T7300;
    2GHz i 2 rdzenie; do tego oddzielna grafika AR z niedużą,
    ale własną RAMką -- chyba 128MB)

    Jak mu wrzucę 2 razy po 2 GB -- będzie ,,do rzeczy''...
    [o ile zainstaluję tam ludzki system, bo W10 jest
    raczej RAMkożerny...]

    4GB RAMki dla W10 to nieco więcej niż nic. :)
    Niewiele pomaga odciążanie za pomocą GPU, które
    różnie wypada -- DVBT żre mniej i CPU, i RAMki,
    gdy pracuje na grafice zintegrowanej...

    Filmy na zintegrowanej też nieźle chodzą. :)
    Nawet 4K...

    Tu ciekawostka -- po zawaleniu systemu filmami
    (kilkanaście naraz) system pada... :)