  • 1. Data: 2017-08-03 13:15:58
    Temat: gdzie założyć rachunek bankowy z natychmiastowymi powiadomieniami emial?
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Cześć

    Poszukuję rachunku bankowego dla osoby fizycznej.

    Ważne jest, aby informacje o wszelkich zdarzeniach na rachunku, były
    wysyłane emailem w czasie rzeczywistym, po każdej wykonanej transakcji.

    Jakie konta polecacie, które spełnia to wymaganie?

    a góry dzięki za wszelkie sugestie
    Alzem ?.

  • 2. Data: 2017-08-03 13:18:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-03 o 13:15, Alzem ??????????? pisze:
> [...]
    > wysyłane emailem w czasie rzeczywistym, po każdej wykonanej transakcji.
    >
    > Jakie konta polecacie, które spełnia to wymaganie?

    Nie słyszałem o takim rachunku, co nie oznacza, że nie ma. Ale
    natychmiastowa wysyłka emailem to trochę archaiczna technika. Czy
    natychmiastowe powiadomienie na smartfonie nie wchodzi w grę?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-08-03 13:24:30
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 03.08.2017 o 13:18, Liwiusz pisze:
    > Ale
    > natychmiastowa wysyłka emailem to trochę archaiczna technika. Czy
    > natychmiastowe powiadomienie na smartfonie nie wchodzi w grę?

    Właśnie dowiedziałem się, że eurobank ma natychmiastową wysyłkę emial.
    Chciałbym poznać jeszcze inne.
    Rachunek bankowy będzie używany przez osobę, która nie korzysta ze
    smartfonu.

  • 4. Data: 2017-08-03 13:27:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alzem ???????????" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Właśnie dowiedziałem się, że eurobank ma natychmiastową wysyłkę
    >emial. Chciałbym poznać jeszcze inne.

    Inteligo wysyla dosc szybko, ale czy tak natychmiast to nie wiem.

    Natychmiast wysyla SMS, ale to za dodatkowa oplata.

    J.

  • 5. Data: 2017-08-03 13:39:20
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.08.2017 Alzem ??????????? <a...@b...by> napisał/a:

    > Ważne jest, aby informacje o wszelkich zdarzeniach na rachunku, były
    > wysyłane emailem w czasie rzeczywistym, po każdej wykonanej transakcji.

    Alior (ale nie TBUB) ma powiadomienia email dla zdarzeń:

    Saldo na koniec dnia (19:00)
    Zmiana salda poniżej
    Wejście w debet
    Obciążenie kwotą większą lub równą
    Wykonanie zlecenia stałego
    Wykonanie polecenia zapłaty
    Zmiana salda powyżej
    Uznanie kwotą większą lub równą
    Uznanie od nadawcy
    Bieżące saldo limitu odnawialnego w rachunku (godzina 19:00)
    Uznanie z tytułem płatności
    Odrzucenie przelewu

    A co do czasu: zależy, jak rozumiesz "czas rzeczywisty",
    ale bank używa sformułowanie "niezwłocznie".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2017-08-03 15:25:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie ma czegoś takiego jak mail w czasie rzeczywistym, ponieważ to Twój komputer musi
    najpierw wysłać zapytanie do serwera o nową pocztę.
    Oczywiście możesz ustawic, że Twój komputer odpytuje serwer poczty co jakiś czas, ale
    skrócenie tego do powiedzmy 1 minuty jest bardzo niepraktyczne, zwykle ustawia się
    kilka-kilkanaście minut no i sprzęt musiałby być włączony 24/7.
    W powiadomienaich mailowych (i SMS-owych) jest wiele "ciekawostek, np. Bank nie
    powiadomi Cię - nawiązując do sąsiedniego wątku - o dokonaniu operacji bankowej
    zajęcia komorniczego i o tym, że właśnie sobie zdjął z Twojego rachunku xxx złotych
    "nie mamy takiego obowiązku i co nam Pan zrobisz" (autentyczne) - możesz przeżyć
    niemiłe zaskoczenie.

    -----

  • 7. Data: 2017-08-03 15:41:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > sobie zdjął z Twojego rachunku xxx złotych "nie mamy takiego
    > obowiązku i co nam Pan zrobisz" (autentyczne) - możesz przeżyć

    A to nie jest jakas forma blokady na poczatku ?

    Bo pozniejsze "zdjecie" to IMO musi byc zaksiegowane, i nie widze
    powodow, dla ktorych bank nie mialby o tym poinformowac.

    J.

  • 8. Data: 2017-08-03 16:45:11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wytłumacz to bankowi, np. wytłumacz to WBK, eurobankowi czy aliorowi.
    A i żaden z powyższych banków nie da Ci kopii zajęcia choćbyś zażądał.
    Masz zdjętą kasę i nie widzisz dokumentu źródłowego.
    Matriks lub Kafka wymiękają.
    Z kolei w porządku zachowuje się pko bp.

    -----

  • 9. Data: 2017-08-03 17:52:21
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    > jakiś czas, ale skrócenie tego do powiedzmy 1 minuty jest bardzo
    > niepraktyczne, zwykle ustawia się kilka-kilkanaście minut no i sprzęt

    Wiesz, że już dawno skończył się rok 1997?

    Polecam: https://tools.ietf.org/html/rfc2177

    Hasło: IMAP IDLE - akurat w zeszłym miesiącu była 20 rocznica jak to
    istnieje.

    --
    Wysłane z pola.

  • 10. Data: 2017-08-03 17:54:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    janek z pola <a...@e...pl> writes:

    [...]
    > Wiesz, że już dawno skończył się rok 1997?
    >
    > Polecam: https://tools.ietf.org/html/rfc2177
    >
    > Hasło: IMAP IDLE - akurat w zeszłym miesiącu była 20 rocznica jak to
    > istnieje.

    A ilu dostawców poczty to obsługuje?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    [The French Riviera is] a sunny place for shady people.