  • 1. Data: 2002-08-14 14:48:04
    Temat: gdzie zalozyc konto dla firmy???
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    Chodzi aby bylo najtaniej. Banki dostepne

    1. Slaski
    2. PKO BP
    3. PEKAO SA
    4. Przemyslowy
    5. BGZ

    no i zostaje mBANK - jak sie ma tutaj sprawa z oplatami??? Czy wystarczy
    placic tylko 3.5 za karte??? Jakie sa dokladne koszta utrzymania tego
    konta???
    Podziekownia za pomoc
    MIchal

  • 2. Data: 2002-08-19 23:31:59
    Temat: Re: gdzie zalozyc konto dla firmy???
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 14 Aug 2002 16:48:04 +0200, "michal" <v...@w...pl>
    napisał(-a):

    >Chodzi aby bylo najtaniej. Banki dostepne
    >
    >3. PEKAO SA

    Telepekao24. Za ok. 9,70 na miesiąc masz konto (spełniasz obywatelski
    obowiązek :-), token, przelewy ZUS, za siebie i papierowe wyciągi
    (choć bez stempelków).

    Ja mam od czterech prawie lat i na razie nie zamierzam zmieniać.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2002-08-20 07:55:23
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam od czterech prawie lat i na razie nie zamierzam zmieniać.

    Potwierdzam i pozdrawiam,
    Bam

  • 4. Data: 2002-08-29 22:12:51
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > no i zostaje mBANK - jak sie ma tutaj sprawa z oplatami??? Czy wystarczy
    > placic tylko 3.5 za karte??? Jakie sa dokladne koszta utrzymania tego

    W Invest Banku SA Invest Konto Business 15zł miesięcznie, czeki 12,50zł za
    25 sztuk.
    Mój tel. 0608-575-075

  • 5. Data: 2002-09-04 06:28:28
    Od: "Mirek" <t...@n...and.pl>

    > Chodzi aby bylo najtaniej. Banki dostepne

    Ja właśnie otworzyłem w multibanku i nie jest najgorzej :)

    > 1. Slaski
    > 2. PKO BP
    > 3. PEKAO SA

    Tu też mam z obowiązku, bo jestem ich przedstawicielem.

> [...]
    >
    > no i zostaje mBANK - jak sie ma tutaj sprawa z oplatami??? Czy wystarczy
    > placic tylko 3.5 za karte??? Jakie sa dokladne koszta utrzymania tego

    Jeśli będziesz miał wszystko przelewem to OK ale jeśli w gotówce co będziesz
    musiał wpłacać to ... drooogo

    > Podziekownia za pomoc
    > MIchal

    Pozdrawiam