  • 1. Data: 2002-08-14 14:02:28
    Temat: dzienna kapitalizacja - zagadka
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Dostalem wyciag z rachunku
    Nazwa produktu: "BIEŻĄCY-dzienn.kapital/os.fiz."
    saldo początkowe niewielkie - 512 zl ale codziennie o parę groszy większe
    Pozniej saldo ok. 1330 zl i dzienne odsetki po 3 grosze a w weekendy nawet 6
    groszy, codziennie dwie linijki na wyciągu:
    data data UZNANIE .03 saldo
    KAPITALIZACJA ODS.
    a jako ciekawostka - trzecia strona wyciagu czysciusienka - tylko nr strony
    w stopce ;-))
    Zagadka - jaki bank ma taką dzienną kapitalizację całego salda
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-08-14 14:39:30
    Temat: Re: dzienna kapitalizacja - zagadka
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zagadka - jaki bank ma taką dzienną kapitalizację całego salda
    > *** blad ***

    Millennium? :)

  • 3. Data: 2002-08-14 15:55:30
    Temat: Re: dzienna kapitalizacja - zagadka - Re: Millennium
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > Millennium? :)

    trafiony, zatopiony
    mialem r-k w dawnym Gdanskim i sprawdzalem na sobie jak przejdzie konwersja
    - po przeniesieniu do millennium okazalo sie ze tam nie ma overnightow a za
    to od calosci jakiej grosze dopisuja - nawet nie wiem jaki to procent bo na
    wyciagu brak takiej informacji
    *** blad ***
    PS - na jaki rachunek przeslac wygraną ;-)) wybieram ten z e-pakietu
    (darmowy przelew bym mial)

  • 4. Data: 2002-08-14 16:06:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS - na jaki rachunek przeslac wygraną ;-)) wybieram ten z e-pakietu
    > (darmowy przelew bym mial)

    hi hi - to jakas nagroda byla??? :)

    160011273012400023011

    Ale z mila checia odbiore nawet 1 grosz (a wlasnie nie rozliczylem sie z
    kasy za Magisterke - uzbieralem cos kolo 30 zl :)

    Od razu stwierdzam, ze posiadacze kont w Inteligo sa BARDZO fajni :) Od
    kogos (dziekuje, dziekuje) dostalem 20, a od drugiej osoby 7 zl :)

    Reszta - to po groszu :))) Ale tez dobra.

    Wszystko zaginelo w moim gardle :)))

  • 5. Data: 2002-08-15 14:39:16
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 17:55:30 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >to od calosci jakiej grosze dopisuja - nawet nie wiem jaki to procent bo na

    To oni maja dzienna kapitalizacje w koncie osobistym ?!
    Chyba cos im sie popier*.* i zroili z Twojego konta firmowe :-(, tam
    jest dzienna kapitalizacja.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl