  • 1. Data: 2002-08-14 14:26:02
    Temat: Millennium Amex splata
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Czesc,
    jak wiadomo karta ta jest podpieta pod Unikonto, na otrzymanym wyciagu jako
    kwota do splaty sa wykazywane tylko obciazenia karty, zatem kwota do splaty
    jest to suma obciazen karty w danym okresie. Jednak za prowadzenie Unikonta
    powinna byc pobierana prowizja (2 pln/m-c). Co sie stanie jesli w dniu
    splaty wplynie przelew dokladnie na sume z wyciagu:
    1. karta zostanie splacona
    2. system pobierze 2 pln za biezacy lub poprzedni miesiac (rachunek otwarty
    w lipcu) a reszta zostanie zaliczona jako splata karty ?
    Czy przerabial to ktos praktycznie?

    pozdrawiam, Marek

  • 2. Data: 2002-08-14 15:13:49
    Temat: Re: Millennium Amex splata
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Czy przerabial to ktos praktycznie?

    Moja przerabiać parę razy, zresztš nie ma co przerabiać. Kolejnoœć operacji
    z punktu usera jest nieistotna, będziesz miał minus dwa złote i już. Łbów
    nie urywajš, kar nie solš, odsetek nie liczš.

    Alf/red/ co czasem zapomina ;-)

  • 3. Data: 2002-08-14 15:59:20
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> wrote in message

    > Moja przerabiać parę razy, zresztą nie ma co przerabiać. Kolejność
    operacji
    > z punktu usera jest nieistotna, będziesz miał minus dwa złote i już. Łbów
    > nie urywają, kar nie solą, odsetek nie liczą.
    >
    > Alf/red/ co czasem zapomina ;-)

    Ale wlasnie przypuszczam, ze system nie nalicza oplat za prowadzenie
    rachunku kiedy powoduje to powstanie salda debetowego (od razu wyprowadz
    mnie z bledu jesli wiesz, ze tak nie jest :), bo po lipcu mam saldo 0,00.
    Chyba, ze oplate za lipiec system pobiera 1 sierpnia, bo wyciag jest z
    31.07. Moze tez pierwszy miesiac jest za darmo, ale nie ma na ten temat
    nigdzie ani slowa... Wiec kolejnosc operacji w takim przypadku decyduje czy
    mozna miec Unikonto (uzywane tylko do obslugi karty) za darmo czy nie mozna.
    :)

    pozdrowienia, Marek

  • 4. Data: 2002-08-14 21:50:33
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Ale wlasnie przypuszczam, ze system nie nalicza oplat za prowadzenie
    > rachunku kiedy powoduje to powstanie salda debetowego

    Ach fajnie by było, ale niestety na wycišgach opł. za prow. pojawia się 3-
    go lub 4-go (a za bankolinię dzień lub dwa wczeœniej) więc jednak
    dostaniesz minusa. A kiedy jest pierwsza, to już panie nie wiem :-(

    Alf/red/ mileniowiec z poprzedniego wieku XX

  • 5. Data: 2002-08-22 09:38:03
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Ach fajnie by było, ale niestety na wycišgach opł. za prow. pojawia się 3-
    > go lub 4-go (a za bankolinię dzień lub dwa wczeœniej) więc jednak
    > dostaniesz minusa. A kiedy jest pierwsza, to już panie nie wiem :-(

    Zaraz, zaraz :-))) Sam mam tam AMexa i rzeczywiście nie pobierając mi opłat
    za UniKonto bo nie mają z czego. Ok. 17-go wpływają pieniądze, schodzi
    obciążenie i na początku następnego miesiąca nic na koncie nie ma - więc nic
    nie pobierają.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski