  • 1. Data: 2002-08-14 13:55:02
    Temat: mBank drozeje...
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    oficjalny komunikat z ichniej strony:

    eKARTA 14.08.2002

    Do 31 sierpnia opłata za wydanie eKARTY wynosi 20 zł,
    od 1 września opłata ta zostanie zwiększona. Aby zamówić
    (lub wznowić) eKARTĘ w starej cenie, wystarczy
    skontaktować się z operatorem mLinii do końca sierpnia.

    czyli jesli ktos nie posiada zadnej wypuklej to jednak
    Inteligo wcale nie takie zle... ze swoja karta do transakcji
    w necie za 11,88 rocznie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-08-14 14:14:03
    Temat: Re: mBank drozeje...
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (lub wznowić) eKARTĘ w starej cenie, wystarczy
    > skontaktować się z operatorem mLinii do końca sierpnia.

    Jak zdrozeje tez w Multi to duzo tanszym rozwiazaniem bedzie debetowa VC.

    Wtedy wystarczy zrezygnowac z eKarty, czy netKarty i VE.

  • 3. Data: 2002-08-14 14:18:03
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ajdof4$k1b$1@news.gazeta.pl>, Rafal M wrote:

    > Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Najbardziej mnie interesuja motywy tego kroku? Tak duzo chetnych ze -
    wiekszy zarobek gwarantowany?

  • 4. Data: 2002-08-14 14:18:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wrote in message

    > Jak zdrozeje tez w Multi to duzo tanszym rozwiazaniem bedzie debetowa VC.
    >
    > Wtedy wystarczy zrezygnowac z eKarty, czy netKarty i VE.

    Raczej tanieje :-)))
    --------

    Zapraszamy do udziału w nowej promocji netk@rty!!!

    netk@rta - praktyczna, bezpieczna wygodna karta Visa, NAJBEZPIECZNIEJSZA z
    kart wirtualnych.

    a.. netk@rta działa jak "wirtualna portmonetka" - wkładasz do niej tylko
    taką kwotę jaką chcesz wydać,
    b.. otrzymujesz powiadomienie o rozliczeniu każdej transakcji przez sms
    lub e-mail,
    c.. netk@rta nie może być użyta w świecie rzeczywistym tzn. w żadnym
    sklepie ani bankomacie.
    Jeśli jeszcze się wahasz, pamiętaj - kto pierwszy ten lepszy. Pierwszych
    1000 osób, które założą MultiKonto ja i zamówią netk@rtę, otrzyma ją za
    darmo!!!

    Pamiętaj - aby zamówić netk@rtę, zadzwoń do teleoperatora multilinii (0 801
    300 000, 042 6 300 000) lub odwiedź nasze Centrum Usług Finansowych.

    Jesteś człowiekiem światowym?

    Z netk@rtą w kieszeni cały świat należy do Ciebie.

  • 5. Data: 2002-08-14 17:29:04
    Temat: Re: mBank drozeje... mutli...
    Od: Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>

    Dnia 2002-08-14 16:18, Użytkownik Krzysztof Kowalski napisał:
    > Raczej tanieje :-)))
> [...]

    tylko czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego netkarta jest wydawana tylko
    do multikonta ja, mam multi MY i takiej karty nie moge miec :(

    Piotr.

  • 6. Data: 2002-08-14 18:14:01
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > tylko czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego netkarta jest wydawana tylko
    > do multikonta ja, mam multi MY i takiej karty nie moge miec :(

    tez nie rozumiem
    ale tak wlasciwie po co Ci ona? skoro mozesz miec VC za 8zl wiecej

  • 7. Data: 2002-08-14 18:56:05
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Po pierwsze: bezpieczeństwo, po drugie netkarta jest tańsza o 13 zł rocznie.
    Marcin
    PS. netkarta tylko do multikonta ja jest bez sensu.

  • 8. Data: 2002-08-14 19:13:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > PS. netkarta tylko do multikonta ja jest bez sensu.

    Hm... moze niedlugo napiszesz, ze ma sens ;)

    Maciej

  • 9. Data: 2002-08-14 19:34:26
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    > tez nie rozumiem
    > ale tak wlasciwie po co Ci ona? skoro mozesz miec VC za 8zl wiecej

    trzeba wziac pod uwaga ze VC jest jednak troche drozsze w "eksploatacji"
    Ja bym sie "bal" miec karte wypukla bez ubezpieczenia

    Czyli VC 25zl(jestem) + 24 zl ubezpieczenie = 49 zl rocznie

  • 10. Data: 2002-08-14 19:52:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Czyli VC 25zl(jestem) + 24 zl ubezpieczenie = 49 zl rocznie

    No tak ale funkcjonalnosc zupelnie inna, nie mowiac o tym,
    ze przeciez e-karty bywaja czasem zawodne tam gdzie VC sobie radzi.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl