  • 11. Data: 2014-10-30 22:50:03
    Temat: Re: gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 30/10/2014 22:17, zarząd komplementariusza wrote:

    > nie wiem czy to kogokolwiek zaciekawi ale
    > alior podjął pozytywną decyzję kredytową

    Ciekawi, ciekawi.
    To przy udziale RobertaS czy bezpośrednio w Aliorze?

  • 12. Data: 2014-10-31 10:14:19
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:50:06 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > Ciekawi, ciekawi.
    > To przy udziale RobertaS czy bezpośrednio w Aliorze?

    bezpośrednio w aliorze

    oczywiście alior wykorzystał sytuację wcisnął
    ubezpieczenia emerytka się zgodziła nie chciała
    słyszeć o wypowiedzeniu ubezpieczenia.

    ubezpieczenie nie pracującego emeryta od utraty
    pracy jest wielkim skurwysyństwem banku - jednakże...

    jednakże biorąc pod uwagę że skonsolidowano chwilówki (we
    wniosku wpisano dużo większą gotówkę którą je poregulowano)
    to oczywiście konsolidacja z ubezpieczeniem jest
    jednak mimo wszystko lepsza od bandyckiego procentu
    na chwilówkach. Lepsze RRSO kilkadziesiąt niż
    kilkaset procent, to jest poza dyskusją.