  • 1. Data: 2014-10-26 20:18:14
    Temat: gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    Witam!

    osoba z rodziny chce skonsolidować parę chwilówek
    biorąc normalny kredyt. Niestety, obudziła się dość
    późno mając już nie najlepszy BIK (aktualnie odnotowały
    się kilkudniowe opóźnienia w płatnościach rat za TV)

    w necie wyczytałem "nieoficjalne informacje" taxcare że banki
    poniżej 440 pkt kręcą nosem a powyżej 500 pkt dają bez wahania.

    obecna ocena pkt jest słaba ale nie jest beznadziejna (450 pkt)

    nie ma oficjalnych danych który bank przy jakiej ilości punktów zgadza
    się na udzielenie kredytu, dlatego proszę o pomoc tutejszych znawców

    o wskazanie kilku banków (lub innych instytucji) na tyle liberalnych
    że będą skłonne udzielić kredytu konsolidacyjnego przy 450 pkt BIK

  • 2. Data: 2014-10-26 20:20:20
    Temat: Re: gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

> [...]
    > o wskazanie kilku banków (lub innych instytucji) na tyle liberalnych
    > że będą skłonne udzielić kredytu konsolidacyjnego przy 450 pkt BIK

    dodam, że zamówiłem w inteligo raport BIK z oceną punktową mam 39 stron
    wydruk PDF ale nie bardzo umiem interpretować to co tam napisano.

  • 3. Data: 2014-10-26 20:24:41
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    nie wiem czy to ważne, ale kandydatka do konsolidacji
    jest emerytką ZUS-owską emerytura zaledwie 1225 zł netto
    wdowa, ur. w maju 1951 (obecnie ma ukończone 63 lata)

  • 4. Data: 2014-10-26 21:06:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > o wskazanie kilku banków (lub innych instytucji) na tyle liberalnych
    > że będą skłonne udzielić kredytu konsolidacyjnego przy 450 pkt BIK

    to ma być konsola pod zabezpieczenie (nieruchomość) czy typowa gotówka?

    450 punktów to słabo, ale jeszcze nie tragedia:

    1. jaka jest przyczyna opóźnień (będą o to pytać)?
    2. na moment złożenia wniosku o konsolę WSZYSTKIE zobowiązania muszą być
    uregulowane na bieżąco, żaden bank nie pożyczy na spłatę rat, które mają
    bieżące opóźnienia

    ps
    nie ma czegoś takiego, że poniżej X się nie da a powyżej Y dostaje
    każdy, wszystko zależy od konkretnej sytuacji - nie można generalizować

    ps2
    dlaczego ww brał chwilówki? banki nie chciały dać? nie było zdolności?

    czy widać je w BIK? jak może to prześlij raport na priva, dane osobowe
    możesz zamazać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-10-26 21:23:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > nie wiem czy to ważne, ale kandydatka do konsolidacji
    > jest emerytką ZUS-owską emerytura zaledwie 1225 zł netto
    > wdowa, ur. w maju 1951 (obecnie ma ukończone 63 lata)

    i jaką kwotę chce skonsolidować?
    najlepiej rozpisz gdzie ma zobowiązania, jaka rata i ile kapitału do spłaty

    w którym banku ma konto?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-10-26 21:43:54
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    chwilówki są przestępczą samowolką członka
    rodziny (obcą osobę zamknęlibyśmy w kryminale,
    ale że to jest rodzina więc przebaczyliśmy)

    emerytka jeszcze kilka dni temu była nieświadoma
    że ktoś bezczelnie posługuje sie jej kontem i że
    zaciąga zobowiązania. Wydało się przypadkowo, gdy
    bank PKOBP odmówił niewielkiego kredytu gotówkowego

    do konsolidacji jest jakies 18.000zł
    oraz potrzebne jest 2.000zł gotówką dodatkowo bo
    trzeba kupić opał na zimę.

    na tę chwilę wszystko jest poregulowane
    nie wszystkie chwilówki są widoczne w BIK-u

    konta BZWBK, iPKO, Inteligo, Pocztowy, ING,
    mBank, jak trzeba to założy kolejne.

    napisz na jaki @ mogę wysłać PDF z raportem

  • 7. Data: 2014-10-26 22:49:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > napisz na jaki @ mogę wysłać PDF z raportem

    ok. 1225 zł netto a potrzeba ok. 20.000 zł...policzę

    wytnij z mojego konta "X" i BIK możesz wysłać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-10-26 23:38:41
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu niedziela, 26 października 2014 22:49:49 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > ok. 1225 zł netto a potrzeba ok. 20.000 zł...policzę
    >
    > wytnij z mojego konta "X" i BIK możesz wysłać

    napisz ty do mnie bo mi @ odrzuciło

    pisałem pod
    box75 małpa post kropka pl

    mój adres
    zarzadkomplementariusza małpa poczta kropka pl

  • 9. Data: 2014-10-27 00:36:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-10-26 o 23:38, zarząd komplementariusza pisze:
    > zarzadkomplementariusza małpa poczta kropka pl

    poszło, zrobiłeś błąd w moim adresie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2014-10-30 22:17:50
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > do konsolidacji jest jakies 18.000zł
    > oraz potrzebne jest 2.000zł gotówką
    > dodatkowo bo trzeba kupić opał na zimę.

    nie wiem czy to kogokolwiek zaciekawi ale
    alior podjął pozytywną decyzję kredytową