  • 1. Data: 2014-10-25 17:00:56
    Temat: Na zachodzie bez zmian
    Od: mx <m...@o...pl>

    Uwaga!
    Informujemy, iż od godziny 20:00 w piątek 24.10.2014 do godziny 06:00 w
    poniedziałek 27.10.2014 Serwis www.prepaid.bzwbk.pl będzie niedostępny.
    Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogą
    wystąpić w związku z zaistniałą sytuacją. Niemniej jednak Bank, chcąc
    doskonalić procesy i podnosić poziom oferowanych usług, musi podejmować
    decyzje o czasowej niedostępności pewnych usług związanych z
    koniecznością prac konserwatorskich w systemach transakcyjnych Banku.

    Przerwa konserwacyjna

    Szanowni Państwo!
    Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne do godz. 06:00
    27.10.2014 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.

    Maintenance break

    Ladies and Gentlemen!
    We wish to inform you that due to the maintenance works to be carried
    until 06:00 27.10.2014 BZWBK24 services are temporarily unavailable.
    Our apologies for any inconvenience this may cause.

    Suspensión del servicio por mantenimiento

    ?Estimados Senores!
    Informamos que debido a trabajos de mantenimiento hasta 06:00 h
    27.10.2014 el servicio BZWBK24 estará suspendido.
    Disculpen las molestias.

  • 2. Data: 2014-10-25 17:05:48
    Temat: Re: Na zachodzie bez zmian
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mx napisał(a) :
> [...]
    > Informamos que debido a trabajos de mantenimiento hasta 06:00 h
    > 27.10.2014 el servicio BZWBK24 estará suspendido.

    ?Caramba!

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 3. Data: 2014-10-26 11:51:11
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    mx wrote:

> [...]
    > 27.10.2014 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    > Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.

    Właśnie umiera Kredyt Bank - w poniedziałek od 06:00 nie będzie już serwisu
    transakcyjnego www.kb24.pl - zdaje się, że jedyną opcją po zalogowaniu
    będzie migracja profilu do serwisu transakcyjnego centrum24.pl - chlip.

    W sumie to BZWBK podesłał nawet CD z regulacjami, ale jakoś mi się przez to
    nie chce przebijać. Czy ktoś może w skrócie napisać jak typowe konta ROR z
    oferty byłego KB będą się tłumaczyć na produkty BZWBK? Pamiętam, że w tych
    materiałach od BZWBK była taka wielgachna tabelka, ale tam były wymienione
    chyba wszystkie produkty obsługiwane w KB, nawet takie co już od lat nie
    były dostępne do zakupu.

    --
    Wysłane z pola.