  • 1. Data: 2014-10-26 03:56:58
    Temat: Klonownca znów sypie Samsungami...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Że też im to nie nudzi się...

    https://promocje.getinonline.pl/konto-tablet/6977-ko
    nto_z_tabletem/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-26 08:16:49
    Temat: Re: Klonownca znów sypie Samsungami...
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Że też im to nie nudzi się...
    >
    > https://promocje.getinonline.pl/konto-tablet/6977-ko
    nto_z_tabletem/

    Ja wiem czy zaraz sypie: zastanów się jak wytrzymać 30 miesięcy z kontem
    w Getinie?

  • 3. Data: 2014-10-26 08:46:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 08:16:49 +0100, cef napisał(a):
    nto_z_tabletem/

    > Ja wiem czy zaraz sypie: zastanów się jak wytrzymać 30 miesięcy z kontem
    > w Getinie?

    Wytrzymac ?
    "Miesięczna opłata za prowadzenie Konta Prestiżowego wynosi 19,98 zł.
    Opłata za dany miesiąc wynosi 9,99 zł pod warunkiem zasilenia rachunku
    na kwotę min. 1000 zł oraz wykonania kartą debetową transakcji
    bezgotówkowych o wartości min. 400 zł miesięcznie"

    czyli ten tablet to jakies 300zl, promocja taka ...

    J.

  • 4. Data: 2014-10-26 09:01:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > bezgotówkowych o wartości min. 400 zł miesięcznie"
    >
    > czyli ten tablet to jakies 300zl, promocja taka ...

    Umiem to policzyć. Dla mnie żadna atrakcja w obliczu tych
    30 miesięcy obcowania z Getinem.

  • 5. Data: 2014-10-26 21:10:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Umiem to policzyć. Dla mnie żadna atrakcja w obliczu tych
    > 30 miesięcy obcowania z Getinem.

    ale mnóstwo ludzi z tego korzysta, tablet kosztuje ok. 450 zł (sieciowe
    sklepy) jak ktoś chce mieć taki sprzęt, ale nie ma gotówki i przy okazji
    zniszczony BIK, zawalone KRD itp... to opcja idealna

    ta przyjemność kosztuje albo 12,98 zł/m-c albo 22,97 zł (jeżeli nie
    spełnia się warunków)

    trzeba doliczyć 2,99 zł za kartę debetową

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-10-26 22:16:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-10-26 o 21:10, RobertS pisze:

> [...]
    > zniszczony BIK, zawalone KRD itp... to opcja idealna
    >
    > ta przyjemność kosztuje albo 12,98 zł/m-c albo 22,97 zł (jeżeli nie

    Ja rozumiem. Mnie by się nie chciało pilnować tych warunków
    dla 150zł. Może gdyby płacili mi za obcowanie z tym interfejsem :-)
    A jak się nie spełnia warunków, to jest 30x23zł czyli prawie 700zł.
    Niezwykle atrakcyjne.

  • 7. Data: 2014-10-26 23:00:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > dla 150zł. Może gdyby płacili mi za obcowanie z tym interfejsem :-)
    > A jak się nie spełnia warunków, to jest 30x23zł czyli prawie 700zł.

    spełniasz 2 warunki (wpływ 1000 zł i 2 operacje kartę) i dostajesz
    tablet, bez badania zdolności kredytowej itp... cyrków

    a jak ktoś ma kilku komorników na karku to myślisz, że kolejny tytuł
    zrobi mu różnicę? co 2 tablety dostanie (gratis) to jego

    podejrzewam, że wielu którzy się na to decydują nigdy żadnej opłaty za
    konto czy kartę nie zapłaci

    prawie 700 zł? nawet gdyby wyszło 1700 zł to i tak dla ww. nie ma to
    znaczenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-10-26 23:38:07
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-26 o 23:00, RobertS pisze:

    > spełniasz 2 warunki (wpływ 1000 zł i 2 operacje kartę) i dostajesz
    > tablet, bez badania zdolności kredytowej itp... cyrków

    IMO "nagroda" nie warta żeby zawracać sobie dupe przez 30 miesiecy - LOL
    - choćby i dlatego, ze u innych tylko przez rok

  • 9. Data: 2014-10-27 14:40:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 544c9fec$0$18086$6...@n...neostrada.pl

    > Ja wiem czy zaraz sypie: zastanów się jak wytrzymać

    IMO to jest zbędne --> 30 miesięcy z kontem

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-10-27 15:59:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

    >spełniasz 2 warunki (wpływ 1000 zł i 2 operacje kartę) i dostajesz
    >tablet, bez badania zdolności kredytowej itp... cyrków

    Za drobna oplata 300 zl. Tablet warty ... nie wiem czy ten sam typ,
    ale ceneo sugeruje chyba od 379 zl.

    Warunki moze niewygorowane, ale oferta swietna jedynie dla tych, co
    pilnie potrzebuja tabletu i nie maja gotowki na zakup.

> [...]
    >za konto czy kartę nie zapłaci
    >prawie 700 zł? nawet gdyby wyszło 1700 zł to i tak dla ww. nie ma to

    Myslisz ze nie sprawdza gdzies w BIK ?

    Moze i nie sprawdza, ale zgodnie z Twoja sugestia to bank dawno
    powinien sie wycofac z takich ofert, a to trwa juz lata.
    Moze 99% jednak placi ?
    Czy bank umiejetnie hoduje dlugi, a potem to pieknie sciagnie z
    mieszkania ...

    J.