  • 1. Data: 2014-10-26 22:05:02
    Temat: Idea - drużynowa
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kolejna zabawa Made in Idea.
    http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-d
    ruzynowa
    Lewa kolumna tabeli: do 7500 są małe skoki (do 2500) a potem od
    razu o 13500. Stąd wynika, że bank jest skłonny zapłacić 3,8%.
    Ponad 20000 wniosków jest osiągalne? Licząc nawet, że każdy
    podzieli to na 5 dopuszczalnych? Efekt "kuli śniegowej"?
    Nie mógłby od razu dać 3,8%?

    A tak w ogóle: ciekawe ile wniosków będzie a ile zostanie
    opłaconych? Tych danych bank raczej nie poda...
    Poproszę o wyciek kontrolowany!

    Arek

  • 2. Data: 2014-10-27 08:31:00
    Temat: Re: Idea - drużynowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 22:05:02 +0100, Arek napisał(a):
> [...]
    > Ponad 20000 wniosków jest osiągalne? Licząc nawet, że każdy
    > podzieli to na 5 dopuszczalnych? Efekt "kuli śniegowej"?

    Moze liczy na polecenie. A jak polecen bedzie za malo, to nie zaplaci
    prowizji :-P

    > A tak w ogóle: ciekawe ile wniosków będzie a ile zostanie
    > opłaconych? Tych danych bank raczej nie poda...

    Zawsze mozna poprosic Komisje czy Urzad o sprawdzenie :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-10-28 07:52:47
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: ...
    ruzynowa

    >Moze liczy na polecenie.

    Co ja niechcący na grupie uczyniłem....

    >Zawsze mozna poprosic Komisje czy Urzad o sprawdzenie :-)

    Czy jako powód wystarczy podać ciekawość?
    Specjalnie nie spałem - ok. północy było nispełna 12000 wniosków,
    poniżej na stronie nastąpiła zmiana - teraz reklamują maksimum
    te spodziewane 3,8%

    Arek