  • 1. Data: 2005-09-09 21:09:34
    Temat: Negocjacje z bankiem? - kredyt hipoteczny
    Od: "MK" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktoś negocjował warunki a dokładnie marżę kredytu hipotecznego z
    bankiem?
    Obecna propozycja banku to marża 1.9% w CHF. O ile mogą obniżyć? Na ile mogę
    liczyć i od jakiej realnej stawki można zacząć negocjować?
    Prawdopodobnie napisze podanie do dyrektora oddziału z prośbą o obniżenie,
    ale ile tam wpisać?

    W poniedziałek bede składał wniosek, kredyt 110 000, wkład własny 25%.
    Dzieki za każde wskazówki.

    MK

  • 2. Data: 2005-09-09 21:48:00
    Temat: Re: Negocjacje z bankiem? - kredyt hipoteczny
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 23:09:34 +0200, MK <r...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Czy kto? negocjowa? warunki a dok?adnie mar?? kredytu hipotecznego z
    > bankiem?
    > Obecna propozycja banku to mar?a 1.9% w CHF. O ile mog? obni?yae? Na ile
    > mog?
    > liczyae i od jakiej realnej stawki mo?na zacz?ae negocjowaae?
    > Prawdopodobnie napisze podanie do dyrektora oddzia?u z pro?b? o
    > obni?enie,
    > ale ile tam wpisaae?
    >
    > W poniedzia?ek bede sk?ada? wniosek, kredyt 110 000, wk?ad w?asny 25%.
    > Dzieki za ka?de wskazówki.
    >
    > MK

    Można negocjoweać marże z każdym bankiem. Dolny poziom może wynieść nawet
    0,8%. Problemem jest tylko czy dla tego banku masz argumenty aby Ci
    obniżył marżę.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0536-5, 2005-09-09
    Przetestowano na: 2005-09-09 23:48:05

  • 3. Data: 2005-09-10 08:25:16
    Od: "MK" <r...@p...onet.pl>

    Moge jedynie odnieść się do propozycji konkurencji, nop. BOŚ który oferuje
    marżę 1%
    a nawet po doliczeniu mniej korzystnych warunków (spread, prowizje) to marża
    ta nie bedzie większa jak 1.3% a więc lepsze warunki. Mają jedynie niejasno
    sprecyzowaną umowę i pare wpisów które brzmią groźnie i dlatego wolałbym
    wziąć kredyt gdzie indziej.

    Czy taki argument byłby wystarczający?