  • 1. Data: 2014-07-20 19:08:56
    Temat: gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    interesuje mnie tylko i wyłącznie tradycyjna lokata
    bankowa lub konto oszczędnościowe (żadnych ubezpieczeń
    polisolokat i innych struktur)

    kto aktualnie daje najwyższe oprocentowanie?
    kwota ok. 42.000zł

  • 2. Data: 2014-07-20 20:32:05
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > kwota ok. 42.000zł

    0,26 s
    http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-07-21 14:59:27
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

    interesowały mnie bardziej pokręcone sposoby na
    podbicie oprocentowania. Przykładowo swego czasu
    była promocja bodajże w toyocie gdzie zwiększano
    oprocentowanie 3x (z 5% na 15%) gdy dziecko pokaże
    świadectwo z czerwonym paskiem. Innym razem jeszcze
    przed fuzją z bzwbk, Kredyt Bank dawał 7% na ROR.

    chodziło mi o wyłowienie tego rodzaju okazji.

  • 4. Data: 2014-07-21 18:15:18
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:32:05 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    napisał(a):

    > 0,26 s
    > http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

    SK banku tam nie ma, a dają do 6,3% (w zależności od długości lokaty)
    Co prawda zmienne, ale wcześniej zmiany były w podobnych wielkościach co
    zmiany stóp procentowych...
    http://skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lokaty_
    standardowe-271.html

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 5. Data: 2014-07-21 18:49:05
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 18:15:18 UTC+2 użytkownik abelincoln napisał:
    > Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:32:05 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
    >
    > napisaďż˝(a):

    > SK banku tam nie ma, a daj� do 6,3% (w zale�no�ci od d�ugo�ci lokaty)
    >
    > Co prawda zmienne, ale wcze�niej zmiany by�y w podobnych wielko�ciach co
    >
    > zmiany st�p procentowych...
    >
    > http://skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/lokaty_
    standardowe-271.html

    czy sk bank otwiera konta przelewem?

  • 6. Data: 2014-07-21 18:54:10
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 09:49:05 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
    napisał(a):

    > czy sk bank otwiera konta przelewem?

    O ile nic się ostatnio nie zmieniło, to nie - tylko osobiście w kilku
    oddziałach. Ale jakieś w miarę atrakcyjne lokaty dla osób nie posiadających
    konta też są...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 7. Data: 2014-07-22 04:57:55
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    dzięki, faktycznie, niepotrzebne mi kolejne konto osobiste
    jestem mile zaskoczony że można mieć lokatę bez konta ROR

  • 8. Data: 2014-07-23 20:55:02
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Bank Smart, do 50tys 4% na koncie oszczednosciowym wiec nie wiaze cie jak
    lokata.

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" <z...@p...pl>
    napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 9. Data: 2015-10-01 23:34:08
    Od: k...@w...pl

    Oprocentowanie i oferta lokat zmienia się codziennie najlepiej sprawdzić w rankingach
    np http://www.rankinglokat.eu

  • 10. Data: 2015-10-02 10:45:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-10-01 23:34, k...@w...pl wrote:
    > Oprocentowanie i oferta lokat zmienia się codziennie najlepiej sprawdzić w
    rankingach np http://www.rankinglokat.eu

    Słabo.