  • 1. Data: 2014-07-20 10:01:23
    Temat: ePUAP
    Od: mx <m...@o...pl>

    > bezpłatny podpis elektroniczny honorowany przez US oraz ZUS

    I nic! "Ch.., du.. i kamieni kupa". To "półPiS" nie podpis.
    Mam już trzy lata. Trochę w ZUS-ie można pogrzebać i nic więcej.
    Teoretycznie możesz każdą sprawę w każdym urzędzie załatwić, a
    faktycznie jak próbujesz to okazuje się, że taki wniosek możesz złożyć
    aż w 2 gminach w Polsce (zależy od sprawy). W wysłaniu PIT-a też nie
    pomoże. Konfident BONI miliony wydał, a działa jak wszystko w POlszy.
    Dobrze że chociaż w pysk zarobił.

  • 2. Data: 2014-07-20 10:45:28
    Temat: Re: ePUAP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mx" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I nic! "Ch.., du.. i kamieni kupa". To "półPiS" nie podpis.

    A co chciałeś załatwić, czego Ci się w ten sposób załatwić nie dało? Bo ja
    na razie nie natrafiłem na taką sprawę. W ostateczności składasz wniosek do
    organu przełożonego i on sobie to przekazuje.

  • 3. Data: 2014-07-20 11:36:58
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/07/2014 10:45, Robert Tomasik wrote:

    > A co chciałeś załatwić, czego Ci się w ten sposób załatwić nie dało? Bo
    > ja na razie nie natrafiłem na taką sprawę. W ostateczności składasz
    > wniosek do organu przełożonego i on sobie to przekazuje.

    Np. "Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu oraz przedłużenie lub skrócenie
    okresu czasowego wycofania pojazdu z ruchu"

    Dostępne AŻ w 25 powiatach (na ponad 300, w zasięgu ok. 3% "OBYWATELI"),
    głównie Katowice z przyległościami!

    Może odwróćmy pytanie? Co Ty albo inni załatwili przez ePUAP?

  • 4. Data: 2014-07-20 11:40:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-20 10:45, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > ja na razie nie natrafiłem na taką sprawę. W ostateczności składasz
    > wniosek do organu przełożonego i on sobie to przekazuje.

    To ja wymienię:
    urząd miasta
    1. Wniosek o zezwolenie na wycięcie drzewa.
    Powiat
    2. Wniosek o wypis i wyrys
    US
    3. Zaświadczenie o kwocie zapłaconego podatku.

    100% (nie)skuteczności w moim przypadku.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2014-07-20 11:48:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > US
    > 3. Zaświadczenie o kwocie zapłaconego podatku.
    >
    > 100% (nie)skuteczności w moim przypadku.

    Ja skutecznie złożyłem wniosek o wycięcie drzewa.

    Jeśli czegoś nie ma na liście, to wysyłasz jako ogólne pismo.

  • 6. Data: 2014-07-20 11:48:26
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/07/2014 11:40, Pete wrote:

> [...]
    > US
    > 3. Zaświadczenie o kwocie zapłaconego podatku.
    >
    > 100% (nie)skuteczności w moim przypadku.

    Jeszcze lepszy przykład:

    "Udostępnianie danych z operatu ewidencyjnego"

    Trzy "metropolitalne" powiaty - Gryfice, Lubliniec i Mońki:

    POWIATOWY OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTO... 72-300 GRYFICE UL.
    DWORCOWA 23.
    STAROSTWO POWIATOWE W LUBLIŃCU 42-700 Lubliniec (miasto) ul.
    Paderewskiego 7
    URZĄD MIEJSKI W MOŃKACH 19-100 MOŃKI UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 5A

    Ja nawet złożyć żadnego wniosku nie mogę, mój grodzki powiat, nie
    załatwia ŻADNEJ sprawy przez ePUAP.

  • 7. Data: 2014-07-20 11:54:54
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/07/2014 11:00, Budzik wrote:> Użytkownik mx m...@o...pl ...

    > Akurat pita to mozna wysłac bez epuapu i działa to swietnie.

    OK, też wysyłam. Ale dlaczego zamiast kwoty z ub. roku, nie mogę użyć
    "zaufanego???" podpisu.
    Podobnie w NFZ, do założenia konta ePUAP-a nie wykorzystasz.

  • 8. Data: 2014-07-20 12:03:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > "zaufanego???" podpisu.
    > Podobnie w NFZ, do założenia konta ePUAP-a nie wykorzystasz.

    Celna uwaga. A próbował ktoś zaufanym profilem wystąić do NFZ czy US o
    autoryzację?

  • 9. Data: 2014-07-20 12:22:47
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/07/2014 12:03, Robert Tomasik wrote:

    > Celna uwaga. A próbował ktoś zaufanym profilem wystąpić do NFZ czy US o
    > autoryzację?

    A jak spróbować, gdy ePUAP takich możliwości nie dopuszcza, o PIT-ach
    ani słowa? Coś tam o podatku od nieruchomości i leśnym jest:

    "Ustalenie podatku od nieruchomości od osób fizycznych"

    GMINA GŁUSK, MIASTO ALEKSANDRÓW KUJAWSKI, URZĄD GMINY Ornontowice (wieś)
    i URZĄD MIEJSKI W CHEŁMKU.

    No, właściwie Polska cała.

  • 10. Data: 2014-07-20 12:35:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-20 11:48, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ja skutecznie złożyłem wniosek o wycięcie drzewa.
    >
    > Jeśli czegoś nie ma na liście, to wysyłasz jako ogólne pismo.

    'Nie znaleziono informacji o możliwości załatwienia sprawy we wskazanej
    miejscowości'

    Rzeczywiście, komunikat podpowiada o takiej możliwości :P

    --
    Pete