  • 1. Data: 2014-07-20 15:48:23
    Temat: Fajny film kiedyś widziałem... Momenty były...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przyjaciele [ale bez sowy?] rodzą się w 1907 roku (kryzys) i w 1905 roku.
    Umierają w 1933 roku (brak wymienialności dolara na złoto dla Amerykanów)
    a w 1967 roku (indeks dóbr na 100) Noodles stawia tablicę upamiętniającą.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Potwor-z-Jekyll-Isla
    nd-czyli-sto-lat-Rezerwy-Federalnej-3017157.html

    Wiadomo, że największym skokiem gangsterów jest FED.

    Czy cały ten film jest o FED? ;) Bo jeśli tak, dlaczego
    nie ma mowy o wigilii Bożego Narodzenia z 1913 roku? ;)
    Nasi bohaterowie mają wówczas od 6 do 8 lat...

    http://www.cda.pl/video/11810895/Dawno-temu-w-Ameryc
    e-1984-Lektor

    -=-

    .-> http://natemat.pl/77709,zmienia-sie-szef-banku-centr
    alnego-usa-janet-yellen-nowa-szefowa-fed

    Mianowanie szefowej -- 9 miesięcy temu.

    -=-

    Czy ten film to jakąś kryptoinformacja?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-07-20 20:48:31
    Temat: Re: Fajny film kiedyś widziałem... Momenty były...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 15:48:23 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Przyjaciele [ale bez sowy?] rodzą się w 1907 roku (kryzys) i w 1905 roku.
    > Umierają w 1933 roku (brak wymienialności dolara na złoto dla Amerykanów)

    Jak to umieraja ? Maja sie dobrze do dzis ... o ile dobrze
    rozrzywrowuje przyjaciol.

> [...]
    nd-czyli-sto-lat-Rezerwy-Federalnej-3017157.html
    > Wiadomo, że największym skokiem gangsterów jest FED.

    Ale co ma film do tego wlasciwego FED ?

    Ktory jest nawiasem mowiac bardzo ciekawa instytucja - organizacja
    prywatnych bankow, ktora "drukuje" pieniadze (choc wlasciwym drukiem
    zajmuje sie kto inny), daje je rzadowi jako pozyczke, pobierajac
    odsetki. Rzad chetnie pozycza, bo to juz widac ze na wieczne
    nieoddanie - czyli nastepnym razem dostana emisje i czesc zwroca jako
    odsetki. A bankierzy niby na tym traca, bo inflacja. A jednoczesnie
    sami decyduja ile rzadowi dac - dziwna konstrukcja.
    Jakies wielkie oszustwo :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-07-21 00:12:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 13iihiv8z8qse$....@4...net

    > Jak to umieraja ? Maja sie dobrze do dzis ... o ile dobrze
    > rozrzywrowuje przyjaciol.

    Film zaczyna się od czego? Od polowania na Frajera, który rzekomo
    sypnął kolegów. Dominik zostaje zabity w dniu aresztowania Frajera,
    Max niby jakoś (jeszcze nie obejrzałem do końca filmu z linku, który
    podałem, ale kiedyś (przed 30 laty?) oglądałem film w kinie, więc
    trochę pamiętam) przeżyje, ale oficjalnie leży w nowym grobowcu,
    rzekomo ufundowanym przez Frajera.

    To właśnie w tym grobowcu są daty 1097 i 1933 oraz 1905 i 1933.

    [do dziś żyją przyjaciele u Sowy, ale to inni przyjaciele i nie z taśm filmowych]

    nd-czyli-sto-lat-Rezerwy-Federalnej-3017157.html

    > Ale co ma film do tego wlasciwego FED ?

    Raz za razem napotykam w filmie jakieś daty, cyfry, fakty
    (atak na FED pamiętam z oglądania filmu sprzed 30 laty)
    związane właśnie z datami powiązanymi z FED. Może moje
    skojarzenia są zbyt łatwo budowane?...

    Dziś w tvn7 ,,leciał'' film o mordobiciu -- matce nie podobał się.
    Rzuciłem jej poniższą ,,bajkę'' i zauważyłem, że oba te filmy (ten
    poniższy i ten z TV -- o mordobiciu) mówią o tym samym.

    https://www.youtube.com/watch?v=kHT7boKmdFQ <-- bajka o FED

    http://www.teleman.pl/tv/Uciekinier-729686 <-- ten z TV
    Uciekinier; SF USA 1987;
    Występują: Arnold Schwarzenegger, Maria Conchita Alonso, Jesse Ventura, Jim Brown
    Reżyseria: Paul Michael Glaser
    W skrócie: Krwawy telewizyjny show bije rekordy popularności.

    Dążenie do władzy nad ludźmi za cenę upodlenia tychże ludzi.
    Nawet w obu filmach jest ,,cytat'' z biblii -- ,,uklęknij
    przede mną a wszystko to będzie twoje''.

> [...]
    > odsetki. A bankierzy niby na tym traca, bo inflacja. A jednoczesnie
    > sami decyduja ile rzadowi dac - dziwna konstrukcja.

    Dążące do zamurowania statuy...

    https://www.youtube.com/watch?v=3JOtnOcCCOw

    Ot - po prostu budownictwo rozwija się... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: ZUS nie dał mi renty, zatem muszę pracować nadal...
    Kto chce szkolenie o rolowaniu podatników przez
    polskich urzędników i polskie sądy? Szkolenie w pewnym sensie
    obowiązkowe dla Doradców podatkowych (trzeba zaliczyć pewną
    liczbę punktów a te szkolenia są zazwyczaj punktowane -- tylko
    2 nie były punktowane) i w pewnym sensie płatne, bo trzeba
    płacić składki... Jak ktoś chce -- trzeba dać mi miejsce na
    położenie 3.4 GB w dwóch plikach video.

    Overmax zaliczył krasztest -- wysunął się z mojej prawej ręki
    na terakotę z wysokości około pół około metra. Być może dlatego,
    że ręka niezupełnie wie, czy trzyma coś, czy nie trzyma... ;)