  • 1. Data: 2005-12-02 14:30:48
    Temat: gdzie najłatwiej i najszybciej terminal POS
    Od: "batarafa" <b...@o...pl>

    witam,

    to chyba dobra grupa?
    więc gdzie z praktyki w poniedziałek zadzwonić, bo dziś już za późno aby mi
    w przyszłym tygodniu ten terminal założyli i najlepiej jakby umożliwiał
    doładowania kart GSM, zawsze się przyda. Tak z praktyki żeby mnie nie
    ściemniali przez 3 miesiące, może ktoś ma nawet konkretnie we Wrocławiu
    doświadczenie z ostatniego czasu?
    znalazłam ckc pekao, polcard, cardpoint bzwbk, citicośtam ale jeszcze
    nigdzie nie dzwoniłam, która oferta jest najbardziej prszyjazna? na
    kartyonline jest artykuł ale sprzed 2 lat...

    Pozdrawiam,
    bata

  • 2. Data: 2005-12-02 17:18:00
    Temat: Re: gdzie najłatwiej i najszybciej terminal POS
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 02-12-2005 o 15:30:48 batarafa <b...@o...pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > to chyba dobra grupa?
    > wi?c gdzie z praktyki w poniedzia?ek zadzwoniae, bo dzi? ju? za pó 1/4 no aby
    > mi
    > w przysz?ym tygodniu ten terminal za?o?yli i najlepiej jakby umo?liwia?
    > do?adowania kart GSM, zawsze si? przyda. Tak z praktyki ?eby mnie nie
    > ?ciemniali przez 3 miesi?ce, mo?e kto? ma nawet konkretnie we Wroc?awiu
    > do?wiadczenie z ostatniego czasu?
    > znalaz?am ckc pekao, polcard, cardpoint bzwbk, citico?tam ale jeszcze
    > nigdzie nie dzwoni?am, która oferta jest najbardziej prszyjazna? na
> [...]
    Jeśli zależy Ci na instalacji w przyszłym tygodniu skontaktuj się ze mną
    na priv.

    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/