  • 1. Data: 2002-02-27 09:54:07
    Temat: gdzie kredyt na auto w PLN/EUR?
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    Witam

    proszę o poradę gdzie najkorzystniej wziąc kredyt na auto:

    1. auto nowe (Ford Focus kombi)
    2. cena auta ok. 62000
    3. wkład własny ok. 5000
    4. EUR lub PLN
    5. dochody z DG na zas. ogólnych
    6. raty malejące lub stałe
    7. miasto Wrocław

    z góry dzięki

    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2002-02-27 21:43:25
    Temat: Odp: gdzie kredyt na auto w PLN/EUR?
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik mwi <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5iab6$qpv$...@n...onet.pl...
    > Witam
    >
    > proszę o poradę gdzie najkorzystniej wziąc kredyt na auto:
    >
    > 1. auto nowe (Ford Focus kombi)
    > 2. cena auta ok. 62000
    > 3. wkład własny ok. 5000
    > 4. EUR lub PLN
    > 5. dochody z DG na zas. ogólnych
    > 6. raty malejące lub stałe
    > 7. miasto Wrocław
    >
    > z góry dzięki
    >
    > pzdr
    > mwi
    >

    > W GE Capital Bnaku przy wpłacie 20% wartości auta, kredyt bez dokumentow o
    dochodach, jedynie oswiadczenia. (w PLN i Euro)
    Ag

  • 3. Data: 2002-02-28 07:23:16
    Temat: Re: gdzie kredyt na auto w PLN/EUR?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > proszę o poradę gdzie najkorzystniej wziąc kredyt na auto:
    >
    > 1. auto nowe (Ford Focus kombi)
    > 2. cena auta ok. 62000
    > 3. wkład własny ok. 5000
    > 4. EUR lub PLN
    > 5. dochody z DG na zas. ogólnych
    > 6. raty malejące lub stałe
    > 7. miasto Wrocław

    Proponuję PTF: kredyt denominowany w EUR lub CHF, dodatkowo korzystny pakiet
    ubezpieczeniowy.
    Mam tam kredyt i nie narzekam.

    MaciejK

  • 4. Data: 2002-02-28 11:56:05
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    > dochodach, jedynie oswiadczenia. (w PLN i Euro)
    > Ag

    niestety nie mam na 20% wkładu własnego ale dowiedziałem się, że w LG Petro
    wkład własny może być 10% (dla EUR), oproc. = 10%

    jakie jest oprocentowanie w GE CB?

    pzdr
    mwi

  • 5. Data: 2002-02-28 11:57:21
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    > Proponuję PTF: kredyt denominowany w EUR lub CHF, dodatkowo korzystny
    pakiet
    > ubezpieczeniowy.
    > Mam tam kredyt i nie narzekam.
    >
    > MaciejK

    dzwoniłe ale jak moim poście wyżej nie mam na 20% wkładu własnego
    a kredy w CHF na 7.2% jest b. korzystny (tak mi się wydaje)

    pzdr
    mwi