  • 1. Data: 2002-02-27 08:39:09
    Temat: [Raiffeisen] lokacyjny a definiowanie rachunkow
    Od: Robert <r...@g...pl>

    witam wszystkich

    czy majac konto lokacyjne i chcac wykonywac przelewy przez telefon to
    trzeba
    podawac za kazdym razem numer rachunku docelowego itp? Czy tez moze
    komus sie udalo
    jakos zdefiniowac?

    robert

  • 2. Data: 2002-02-27 09:06:02
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > trzeba
    > podawac za kazdym razem numer rachunku docelowego itp? Czy tez moze

    Niestety nie można. Też bardzo żałuję, bo po 22:00 nie zlożysz już przelewu.
    Poza tym denerwujące jest za każdym razem wypytywanie o dane osobowe, tryb
    otwierania rachunku itd.

    Trzymam tam konto jedynie dla bezprowizyjnych wpłat i potwierdzeń przelewów.

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-02-27 12:41:10
    Od: <r...@p...onet.pl>

    >  Trzymam tam konto jedynie dla bezprowizyjnych wpłat i potwierdzeń
    >przelewów.

    a czy potwierdzenie przelewu wysylaja sami czy tez trzeba
    je zamawiac w serwisie automatycznym?

    robert

  • 4. Data: 2002-02-27 12:46:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 27, 2002 at 01:41:10PM +0100, r...@p...onet.pl wrote:

    > a czy potwierdzenie przelewu wysylaja sami czy tez trzeba
    > je zamawiac w serwisie automatycznym?

    Z tymi potwierdzeniami to jest tak ze _nikt_ o nich specjalnie nie
    informuje, nalezy sie o nie prosic jak sie robi przelew. Podejrzewam
    ze w zwiazku z tym nie bedzie mozna otrzymac potwierdzen przy
    automacie.

    Ale ja przestalem brac z RB jak leci za wszystko potwierdzenia od
    momentu kiedy _bardzo_ poprawili czytelnosc comiesiecznej korespondencji.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-28 08:49:13
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > a czy potwierdzenie przelewu wysylaja sami czy tez trzeba
    > je zamawiac w serwisie automatycznym?

    Należy zaznaczyć przy składaniu zlecenia. Jeżeli nie zrobisz, to nie
    przyślą.

    Można też zamówić u konsultanta po realizacji zlecenia - również bezpłatne
    (sprawdziłem).

    Nie mają odbsługi zleceń przelewów w serwisie automatycznym.

    Piotrek

  • 6. Data: 2002-02-28 09:03:45
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    > Można też zamówić u konsultanta po realizacji zlecenia - również
    bezpłatne
    > (sprawdziłem).

    tja... a ode mnie ściagnęli 10 zł za potwierdzenie zamóione po dokonaniu
    przelewu... powiedzieli, że jak od razu zamawiam, to za darmo, a potem
    trzeba płacić.
    najciekawsze jest to, że na przesłanie faksem potwierdzenia maja 2 dni
    robocze...., lukas robi to w ciągu kilku minut.
    d.

  • 7. Data: 2002-02-28 10:14:42
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > tja... a ode mnie ściagnęli 10 zł za potwierdzenie zamóione po dokonaniu
    > przelewu... powiedzieli, że jak od razu zamawiam, to za darmo, a potem
    > trzeba płacić.

    Złóż reklamację - nie mają takiego czegoś w TOiP.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-02-28 10:36:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 11:14:42AM +0100, p...@p...onet.pl wrote:

    > Złóż reklamację - nie mają takiego czegoś w TOiP.

    Dokladnie! Sami sie chwalili prosta i jasna TOiP ;-)

    --

    --w