  • 31. Data: 2011-04-04 18:54:42
    Temat: Re: gdzie kredyt na auto
    Od: owp <o...@g...pl>

    > Pieniądze są po to żeby je wydawać, a życie jest jedno, w dodatku
    > krótkie i należy je przeżyć jak najprzyjemniej. Jeśli dla kogoś oznacza
    > to zakup samochodu (nawet na kredyt) to należy auto kupic.

    Podpisuję się pod tym. Sam bym nie kupił auta na kredyt (jeśli bym nie
    musiał), ale rozumiem, że dla kogoś nowy wóz może być wielką frajdą. Na
    ogół kupno samochodu się nie opłaca - zawsze się na tym traci :)

  • 32. Data: 2011-04-04 18:59:45
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-03 22:14, Kris pisze:
    > Korekta:
    > od 750 do 1200zł

    No i co z tego ? Koszt kredytu w takim przypadku to np. ok 200 PLN
    miesięcznie. Chyba nie liczysz spłacanego kapitału jako kosztu kredytu ?

  • 33. Data: 2011-04-04 20:16:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr <y...@z...ru> writes:

    > A wiecie co to za samochód? Może pytającemu 30k brakuje do zakupu np.
    > ciężarówki potrzebnej do pracy. Wtedy kredyt będzie jak najbardziej
    > racjonalny ekonomicznie, bardziej niż jego nie wzięcie i stracenie
    > możliwości zarobku.

    Jasne, ale wtedy by o tym chyba napisal?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2011-04-05 07:14:47
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuję ok. 30 tys. kredyt na auto. Gdzie najlepiej? Na ok. 4 lata.
    > Pozostałą kwotę - mam wkład własny.

    Mi się wydaje, że kolega Jerzy prosił o poradę gdzie wziąć kredyt na
    samochód a nie o porady natury moralno-egzystencjonalnej, bo od tego są już
    wyspecjalizowane miejsca zlokalizowane najczęściej w strzelistych budynkach.

    Ja niestety nie pomogę bo kredyt na samochód brałem bardzo dawno temu.

    pozdrawiam
    yoss

  • 35. Data: 2011-04-05 07:25:37
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 5 Apr 2011 09:14:47 +0200, "yoss" <y...@s...wp.pl> wrote:

> [...]
    >wyspecjalizowane miejsca zlokalizowane najczęściej w strzelistych budynkach.

    Kolega Jerzy zwrócił się do grupy dyskusyjnej.
    Sam jest sobie wienien :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 36. Data: 2011-04-05 07:48:08
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Leasing nie sluzy do tego, jako odroczenie platnosci jest nieoplacalny
    > (chyba ze porownujemy z jakims providentem). Stad m.in. brak oferty dla
    > osob bez DG.

    Uhm... Nie ma oferty? I właśnie dlatego trąbią od jakiegoś czasu o
    leasingu konsumenckim ?

    witrak()

  • 37. Data: 2011-04-05 07:49:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > No popatrz. A ja samochody, łącznie z moim pierwszym samochodem
    > brałem na kredyt. I nie na firmę. I jakoś wyszedłem na ludzi.

    MarkuZ, znowu karmisz trolla ? ;-)

    witrak()

  • 38. Data: 2011-04-05 07:50:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    yoss wrote:

> [...]
    > strzelistych budynkach.
    >
    > Ja niestety nie pomogę bo kredyt na samochód brałem bardzo dawno

    Ja też. Mimo to pomogę: Nie w PKOBP.

    witrak()

  • 39. Data: 2011-04-05 08:08:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup

    > MarkuZ, znowu karmisz trolla ? ;-)

    Nie mogę się czasami powstrzymać, tak mnie rozbawia ta postać, sorry. :-)

  • 40. Data: 2011-04-05 15:21:08
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wow, pierwszy merytoryczny post w watku :-)

    Przepraszam, to sie wiecej nie powtorzy :))

    --
    Pozdr.
    Kenny