  • 21. Data: 2011-04-03 20:04:17
    Temat: Re: gdzie kredyt na auto
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości
    news:ina1md$jnv$1@news.onet.pl...

    > To, że ktoś chce brać kredyt na samochód to nie znaczy że go na samochód
    > nie stać. Być może przez kredyt auto będzie go kosztowało finalnie więcej
    > ale w odniesieniu do jego sytuacji finansowej będzie to dla niego
    > marginalne bo np. nijak nie odczuje tych 200-300 PLN miesięcznie, które to
    > stanowią miesięczny koszt kredytu.

    Przy kredycie 30tys na 60 miesięcy rata to ok700-800zł

  • 22. Data: 2011-04-03 20:09:19
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Kwestia co dla kogo jest markowe. Ja uważam, że za 300 PLN nie kupi się
    > dobrych butów, że o garniturze nie ma co wspominać.

    A dobry markowy;)) kredyt to od 20% w góre pewnie;))
    Ty tak na poważnie?
    jeśli tak to jestes idealnym klientem do 'czesania' przez cwanych
    sprzedawców

    Kris

  • 23. Data: 2011-04-03 20:14:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości

    > Przy kredycie 30tys na 60 miesięcy rata to ok700-800zł

    Korekta:
    od 750 do 1200zł

  • 24. Data: 2011-04-03 20:36:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 16:54:05 +0200, Simple Man napisał(a):

> [...]
    > więcej ale w odniesieniu do jego sytuacji finansowej będzie to dla niego
    > marginalne bo np. nijak nie odczuje tych 200-300 PLN miesięcznie, które

    W takim razie niepotrzebny mu kredyt. Niech kupi auto za gotówkę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 25. Data: 2011-04-03 20:38:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 16:56:57 +0200, Simple Man napisał(a):

    > Kwestia co dla kogo jest markowe. Ja uważam, że za 300 PLN nie kupi się
    > dobrych butów, że o garniturze nie ma co wspominać.

    No kupi się gajer, który za pół roku będzie kosztował jakieś 1200 w
    firmowym sklepie Vistuli. Tylko kupisz go w dyskoncie, gdzie sprzedają
    między innymi pojedyncze sztuki z wzorcowni.
    Przy okazji to jedyny producent, który potrafi uszyć coś, co będzie na mnie
    leżało, a spodnie nie są szyte na osobników z brzuszkiem na cieniutkich
    nóżkach.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 26. Data: 2011-04-04 01:12:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Nie. Lepiej spłacać kredyt na własne mieszkanie, niż płacić tyle samo za
    > wynajęcie cudzego.

    Poza tym mieszkanie to nieruchomosc, zupelnie inna kategoria cenowa i
    warotscowa.

    > Kredyt na samochód ma sens wtedy, gdy samochód ten będzie zarabiał na ten
    > kredyt. W przeciwnym wypadku lepiej kupić tańszy samochód.

    Zdecydowanie!Samochod na raty/kredyt? Owszem ale na firme!

  • 27. Data: 2011-04-04 01:22:08
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "JerzyR" <j...@d...pl> wrote in message
    > potrzebuję ok. 30 tys. kredyt na auto. Gdzie najlepiej? Na ok. 4 lata.
    > Pozostałą kwotę - mam wkład własny.

    Chlopie! Nie kupij samochodu na kredyt - a juz na pewno nie nowego!
    Jedyny wyjatek jest wowczs, jak masz firme, wowczas penie, czemu nie.
    Ale prywatnie?! NIE!!!
    To najwieksza sciema kapitalizmu, kupujesz towar ktory traci wartosc a twoje
    zobowiazanie rosnie:)))
    Rozumiesz?
    Lepiej te pieniadze oddane za nic bankowi przeznaczyc na paliwo:)) i kupic
    np. 3 letni samochod, paliwa z tak odlozonych pieniedzy sarczy ci na te 4
    lata:)) albo lepiej. Samochd to samochod.
    Pamietaj kupujac na siebie prywatnie nic nieodliczysz.
    Wierz mi, to zly pomysl.... I jak sadze dzialasz pod impulsem reklam czy
    sugestii. Po 4 latach bedziesz klnac, ze dales sie tak latwo zrobic...
    Przy zakupie samochodow obiwazuja takie zasady:
    Prywatnie - nie kupuje sie nowego z salonu pojazdu. Powod - za szybko traci
    wartosc.
    Samochod 3 letni traci o wiele mniej na wartosci.
    NIGDY NIE BIERZ NOWEGO SAMOCHODU NA RATY!!!!
    Twoj pojazd za 3 lata straci 50% a ty doplacisz kolejne 50% do jego
    poczatkowej wartosci - zrozum.
    Ba nie odliczysz zusu, podatku dochodowego.... same straty.

  • 28. Data: 2011-04-04 08:50:30
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    A wiecie co to za samochód? Może pytającemu 30k brakuje do zakupu np.
    ciężarówki potrzebnej do pracy. Wtedy kredyt będzie jak najbardziej
    racjonalny ekonomicznie, bardziej niż jego nie wzięcie i stracenie
    możliwości zarobku.

    pozdrawiam

  • 29. Data: 2011-04-04 09:11:03
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    siema, ja brałem kredyt na 25k. W doborze kredytu poradziłem się fachowców z
    http://www.finansosfera.pl/informacje/zloz-wniosek/p
    rt/carocean/tid/4/

  • 30. Data: 2011-04-04 12:55:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > Chlopie! Nie kupij samochodu na kredyt - a juz na pewno nie nowego!
    > [...]
    > NIGDY NIE BIERZ NOWEGO SAMOCHODU NA RATY!!!!

    No popatrz. A ja samochody, łącznie z moim pierwszym samochodem brałem na
    kredyt. I nie na firmę. I jakoś wyszedłem na ludzi.