  • 1. Data: 2011-04-02 08:24:39
    Temat: eurobank przesyt opcji
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    eurobank w ostatnim czasie tak zamotał
    swoj system że wolałbym się przesiąść

    jednak inne banki nie mają właściwej funkcjonalności :/
    1. logowanie przez zapamiętanie danych w przeglądarce
    2. odbiorcy zaufani
    3. w miarę dobry procent codzienny (poki co)
    4. wielokrotne bezplatne wyplaty

    getinonline brak: 1, 4, dodatkowo osobne okno wpisywania loginu

    polbank brak: 2, dodatki: mułowaty system
    błędne hasło to wizyta w odległej siedzibie

    getinonline z automata odpada za upierdliwe logowanie
    więc czy jedyna alternatywa to polbank?
    nie znam za bardzo systemu meritumbank

  • 2. Data: 2011-04-02 13:32:01
    Temat: Re: eurobank przesyt opcji
    Od: Gosc <...@...a>

    W dniu 2011-04-02 10:24, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > polbank brak: 2, dodatki: mułowaty system
    > błędne hasło to wizyta w odległej siedzibie
    >

    > getinonline z automata odpada za upierdliwe logowanie

    O TOIP raczej ci nie chodzi, bo spełniając warunki raczej na lepsze się
    zmieniło. Nie spełniając wynosi niestety drożej.
    Co do samego www. Czy jest przesyt opcji? To raczej kwestia gustu. Jak
    dla mnie to z prawej strony nr konta opcje wrzucili pod nr konta. Ale
    podejrzewam, że to można sobie po staremu ustawić zmieniając css'a w
    przeglądarce. Jedynie co nowego dodali to ten menadżer.

    Pozdrawiam
    Gosc

  • 3. Data: 2011-04-04 15:25:43
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo"

    Znaczy, Krajna ? :)

    <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > 1. logowanie przez zapamiętanie danych w przeglądarce
    > 2. odbiorcy zaufani
    > 3. w miarę dobry procent codzienny (poki co)

    w meritum masz 2 i 3 spelnione, 4 chyba tez, na pewno czesciowo

    zul