  • 1. Data: 2011-04-01 16:43:03
    Temat: Żart primaaprilisowy?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=532
    67

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Zmiana wizerunków kart kredytowych Visa 2011-03-30 09:58:00.0

    Od 1 kwietnia 2011 roku wszystkie karty Visa mają nowe, eleganckie wizerunki,
    zachowując jednocześnie dotychczasowe funkcjonalności.

    Wprowadzenie nowej szaty graficznej wiąże się jednocześnie z wycofaniem
    z oferty możliwości zamieszczania zdjęcia na karcie.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Jakieś ohydztwa wprowadzają zamiast ładnych koliberków :|
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 2. Data: 2011-04-01 17:56:31
    Temat: Re: Żart primaaprilisowy?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 1 Kwi, 18:43, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=532
    67

    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > Zmiana wizerunk w kart kredytowych Visa 2011-03-30 09:58:00.0
    >
    > Od 1 kwietnia 2011 roku wszystkie karty Visa maj nowe, eleganckie wizerunki,
    zachowuj c jednocze nie dotychczasowe funkcjonalno ci.

    > Wprowadzenie nowej szaty graficznej wi e si jednocze nie z wycofaniem
    > z oferty mo liwo ci zamieszczania zdj cia na karcie.
    >
    > Jakie ohydztwa wprowadzaj zamiast adnych koliberk w :|

    Ejże, tak nie wolno. Dosłownie przed chwilą dostałem platynowego
    koliberka i nie podoba mi się on wcale...Nowy konturowy lepszy ;-)

    > KJ

    pzdrwm
    luc