  • 1. Data: 2011-04-03 00:22:31
    Temat: gdzie kredyt na auto
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    potrzebuję ok. 30 tys. kredyt na auto. Gdzie najlepiej? Na ok. 4 lata.
    Pozostałą kwotę - mam wkład własny.

  • 2. Data: 2011-04-03 07:22:18
    Temat: Re: gdzie kredyt na auto
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 3 Apr 2011 02:22:31 +0200, JerzyR napisał(a):

    > potrzebuję ok. 30 tys. kredyt na auto. Gdzie najlepiej? Na ok. 4 lata.

    Nigdzie. Jeśli potrzebujesz kredyt na auto, to znaczy, że Cię na to auto
    nie stać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2011-04-03 07:41:09
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    > Nigdzie. Jeśli potrzebujesz kredyt na auto, to znaczy, że Cię na to auto
    > nie stać.

    Jasne, a zamiast mieszkania najlepiej kupić namiot za gotówkę.

  • 4. Data: 2011-04-03 07:49:19
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    > Nigdzie. Jeśli potrzebujesz kredyt na auto, to znaczy, że Cię na to auto
    > nie stać.

    Ale za 4 lata bedzie, tylko po co czekac?

    Moze stara granade mu doradz jeszcze...

    --
    KOMTUR

  • 5. Data: 2011-04-03 07:51:24
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuję ok. 30 tys. kredyt na auto. Gdzie najlepiej? Na ok. 4 lata.
    > Pozostałą kwotę - mam wkład własny.

    Nowe? Na 95% najtaniej bedzie przy stoliku u pana w salonie.

    Nie nowe? Na 70% najtaniej bedzie w Twoim banku, moze nawet bez zaswiadczen.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 6. Data: 2011-04-03 09:15:56
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    > Nigdzie. Jeśli potrzebujesz kredyt na auto, to znaczy, że Cię na to auto
    > nie stać.

    Opowiadasz, leasing jest świetną formą odroczenia spłacania np. przy
    działalności gospodarczej.

    Śpowiedział ;-)

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 7. Data: 2011-04-03 10:59:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    > Jasne, a zamiast mieszkania najlepiej kupić namiot za gotówkę.

    Ma troche racji, kwestia zastosowania tego samochodu. Wszystko zalezy od
    tego, czy zakup (samochodu lub mieszkania, przeciez mieszkanie tez mozna
    wynajac) ma sens ekonomiczny. Bardzo czesto zakup samochodu nie ma
    takiego sensu.

    Zakup za gotowke zmienia bardzo duzo - gotowka "w kasie" traci wartosc,
    natomiast kredyt to dodatkowe koszty, czesto duze.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2011-04-03 11:06:37
    Od: Simple Man <c...@l...de>

> [...]
    > tego, czy zakup (samochodu lub mieszkania, przeciez mieszkanie tez mozna
    > wynajac) ma sens ekonomiczny. Bardzo czesto zakup samochodu nie ma

    Zakup firmowego ubrania też nie ma sensu ekonomicznego, bo na bazarku
    można kupić garnitur pewnie i za 300 PLN. A to, że jest on podłej
    jakości i leży na człowieku niczym worek od kartofli jest ekonomicznie
    bez znaczenie.

    Na całe szczęście w życiu liczy się nie tylko ekonomia.

  • 9. Data: 2011-04-03 11:16:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Ireneusz Brycki <i...@g...pl> writes:

    > Opowiadasz, leasing jest świetną formą odroczenia spłacania np. przy
    > działalności gospodarczej.

    Leasing nie sluzy do tego, jako odroczenie platnosci jest nieoplacalny
    (chyba ze porownujemy z jakims providentem). Stad m.in. brak oferty dla
    osob bez DG.

    Natomiast mozliwosc odliczenia VAT i wrzucenia w koszty w calosci to
    nieco inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2011-04-03 11:53:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Simple Man <c...@l...de> writes:

> [...]
    > bez znaczenie.
    >
    > Na całe szczęście w życiu liczy się nie tylko ekonomia.

    Jasne. Nie chodzilo o to, co sie w zyciu liczy, tylko czy kogos "stac na
    cos". System wartosci kazdej osoby to skomplikowana sprawa, nie jest
    moim celem ocena takiego.

    Samochod, jak dla mnie, ma zupelnie inne zastosowanie niz ubranie, ale
    zdaje sobie sprawe, ze moge tu byc czescia mniejszosci.
    --
    Krzysztof Halasa