  • 1. Data: 2003-08-25 12:32:45
    Temat: gdzie kredyt dla firmy?
    Od: ".::| Maciej B." <s...@a...com.pl>

    Witam po raz pierwszy na tej grupie.

    Prowadzę małą firmę i jestem chwilowo jedynym żywicielem rodziny.
    Ponieważ jednak interesy w mojej branży (poligrafia/reklama) idą obecnie
    kiepsko, zamierzam rozszerzyć nieco działalność o handel i kafejkę
    internetową.
    Nie mam jednak środków na nowe inwestycje ani nawet na zakup towaru. Myślę
    więc o kredycie lub o czymś podobnym - chyba najlepiej debet w koncie.
    Niestety mam konto w WBK - a tu okazuje się, że po 1. - mam małe obroty na
    koncie, po 2. - mnóóóóóstwo formalności w celu otrzymania "głupiego" 10.000
    debetu (zabezpieczenia, biznesplany itd.).
    Proszę więc o poradę - gdzie najłatwiej jest wziąć taki kredyt/debet? Mogę
    założyć drugie konto firmowe, jeśli byłaby taka potrzeba.

    Licząc na Waszą fachowość i doświadczenie.
    Pozdrawiam
    .::| Maciej B.

  • 2. Data: 2003-08-26 15:05:58
    Temat: Re: gdzie kredyt dla firmy?
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    Spróbuj MultiBank.

  • 3. Data: 2003-08-26 23:05:16
    Od: "seb" <d...@N...gazeta.pl>

    ::| Maciej B. <s...@a...com.pl> napisał(a):

> [...]

    > założyć drugie konto firmowe, jeśli byłaby taka potrzeba.
    >
    > Licząc na Waszą fachowość i doświadczenie.

    Weś kredyt w koncie osobistym jest szybciej mniej formalności i taniej. Ale
    pamietaj musisz być na czysto z ZUS i US. Tak jest w większości banków. Jak
    chcesz typowy kredyt na działalność to spróbuj w Raifaisenie. Jak nie tam do
    zostaja cie agencje kredytowe ale tam jest szybko, mało formalnosci ale drogo

  • 4. Data: 2003-08-27 08:57:15
    Od: ".::| Maciej B." <s...@a...com.pl>

    Użytkownik "seb" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Weś kredyt w koncie osobistym jest szybciej mniej formalności i taniej.

    Debet w koncie osobistym mogę mieć w przypadku stałego źródła dochodów ( w
    każdym razie w WBK) - a ja prowadzę firmę i nie mam żadnej pensji lub renty.

    Thx

    --
    pzdr.
    .::| Maciej B.