  • 1. Data: 2003-08-25 11:24:40
    Temat: co z zyskami ?
    Od: "MKeeper" <m...@a...net>

    Mam w firmie około 30 - 40 tyś zysku, który bedzie mi potrzebny dopiero
    około lutego. Czyli mam takie pieniądze i 6 miesięcy. Myślałem nad lokatą,
    ale lokaty dla firm są tak nieopłacalne, że lepiej o tym zapomnieć. Wpadł mi
    do głowy pomysł aby zainwestować w akcje i obligacje, ale jest to mimo
    wszystko mała kwota jak na ten cel, więc dużo poważniej myślę nad funduszami
    w takim np. PKO. czy to ma sens ?
    powiedzcie jakie macie pomysly na zainwestowanie takich pieniedzy na 6
    miesięcy (jako firma!!!)

    bede bardzo wdzieczny za wszelkie odpowiedz na ten temat!
    Pozdrawiam
    Michał Pańkowski

  • 2. Data: 2003-08-25 20:57:56
    Temat: Re: co z zyskami ?
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ja bym pomyślał o funduszach akcji i hybrydowych. Można je łatwo kupić w
    Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych w mBanku (trzeba mieć ekonto w
    mBanku). Co do inwestowania w fundusze pieniędzy firmy to proponuję
    dowiedzieć się albo na stronach mBanku, albo na stronach konkretnych
    funduszy. Są jeszcze portale, takie jak www.bankier.pl