  • 1. Data: 2003-08-25 11:32:47
    Temat: poradzcie! inwestycja..
    Od: "Miku" <m...@i...pl>

    moj problem pojawil sie z dniem otrzymania spadku po jakiejs tam ciotce co
    rodziny nie miala. otpz otrzymalem 200 tys zl i chcialbym je gdzies
    zainwestowac. nie mam zielonego pojecia o inwestycjach finansowych. cos
    przeczytalem o funduszach inwestycyjnych ze najbardziej sie oplaca.
    podsuwmowujac:
    mam 200 tys
    chce ulokowac gdzies na 1-2 lat
    srednie ryzyko inwestycyjne

    prosze szanownych grupowiczow o pomoci podpowiedz gdzie te pieniadze
    ulokowac, jak je podzielic na inwestycje. pieniadze maj zarabiac na siebie
    bo na zyice mi starcza z wlasnych.
    z gory dziekuje
    miku

  • 2. Data: 2003-08-25 11:52:44
    Temat: Re: poradzcie! inwestycja..
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miku" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > moj problem pojawil sie z dniem otrzymania spadku po jakiejs
    > tam ciotce co rodziny nie miala.

    http://www.fundusze.mbank.com.pl
    http://www.centrumoszczedzania.pl

    Przeanalizuj swoje oczekiwania (zysk i ryzyko) korzystajac z
    dostepnych tam narzedzi i skorzystaj z uslug. Fundusze ktore
    bym bral pod uwage wymienilem w wiadomosci:

    Zaś doboru propocji pomiedzy tymi funduszami w zaleznosci od
    oczekiwan musisz dokonac sam.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2003-08-25 11:58:20
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    http://www.centrumoszczedzania.pl

    Przeanalizuj swoje oczekiwania (zysk i ryzyko) korzystajac z
    dostepnych tam narzedzi i skorzystaj z uslug.

    Fundusze ktore bym bral pod uwage wymienilem w odpowiedzi w
    watku pod tytulem "Inwestowanie, prawdopodobnie fundusze -
    po raz kolejny", pare wiadomosci ponizej/powyzej twojego
    pytania.

    Doboru propocji pomiedzy tymi funduszami w zaleznosci od
    oczekiwan musisz dokonac sam, co wybitnie ułatwią narzędzia
    dostępne na wymienionych przeze mnie stronach.

  • 4. Data: 2003-08-25 12:51:20
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Miku <m...@i...pl> napisał(a):

    > podsuwmowujac: