  • 1. Data: 2003-08-25 11:54:38
    Temat: kredyty - pare pytanek
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam,
    Jako ze z kredytami mam tyle wspolnego ze wzialem kredyt studencki i tyle
    mam pare pytanek:

    1. czy majac kredyt (studencki ale tez inny) moge byc zyrantem komus innemu?
    2. czy bedac zyrantem jednej osoby moge zyrowac kredyt dla drugiej?
    3. czy nie majac kredytu ale bedac zyrantem moge wziac kredyt?
    4. czy majac zone (wspolnota majatkowa) moge wziac kredyt i ona moze mi go
    zyrowac (choc wiadomo ze tez go 'skonsumuje') i jednoczesnie odwrotnie (ona
    wezmie - ja podzyruje)?
    pytanie dodatkowe:
    5. minal juz prawie rok odkad skonczylem dostawac transze kredytu
    studenckiego. to oznacza ze zaczynam niedlugo splate. ale kiedy dokladnie?
    zaswiadczenie o ukonczeniu studiow dostarczylem pod koniec pazdziernika 2002
    (ostatnia transza chyba w czerwcu)i nie dostalem planu splaty jeszcze.
    kolega papierek ten doniosl w lipcu i juz splaca. wszystko ok? mam jeszcze
    poczekac?

    Pozdrawiam,
    Tomek