  • 1. Data: 2009-03-22 14:35:47
    Temat: gdzie jaki procent
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Witam!
    Proszę BiSwK o podpowiedź, na jakiej stronie www (o ile w ogóle taka
    istnieje) można znaleźć _aktualne_ oprocentowanie lokat/kont w bankach?
    Chodzi mi o proste, tabelaryczne zestawienie (wystarczy % + ewentualnie
    okres rozliczenia)...
    Pytam, ponieważ mam konta tu i ówdzie, wiem, że ostatnio banki
    pozmieniały oprocentowanie i teraz nie wiem, gdzie przerzucać pieniądze,
    aby jak najmniej na nich tracić... A zanim sprawdzę wszystkie możliwości
    (bank->lokata/ror-> następny bank->lokata/ror itd.), to znowu coś się,
    znając życie, zmieni ;-)
    pwz

  • 2. Data: 2009-03-22 15:34:40
    Temat: Re: gdzie jaki procent
    Od: Peet <w...@n...com>

    http://yyy.pl/lokaty.xls

  • 3. Data: 2009-03-22 15:43:01
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    pwz pisze:
> [...]
    > istnieje) można znaleźć _aktualne_ oprocentowanie lokat/kont w bankach?
    > Chodzi mi o proste, tabelaryczne zestawienie (wystarczy % + ewentualnie

    RzePa http://www.rp.pl/temat/7.html środkowa kolumna na samym dole.

    Michał

  • 4. Data: 2009-03-22 20:27:42
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > http://yyy.pl/lokaty.xls

    Ten arkusz trochę porypany:
    --sortowanie nie działa nawet po zapisaniu na dysku, nie ma mocnego w Excelu
    aby to poprawić?
    --brak VW Bank, ma 7% na 60 do 89 dni i jest w pierwszej trójce,
    --wystarczy zmienić kwotę na 2000 i Pocztowy leci w dół, a to minimalna
    wysokość lokaty,
    --zamiast miesięcy powinny być dni, byłoby dokładniej (2 m-ce to 59, 61 lub
    62 dni)
    --brak kolumny "oprocentowanie efektywne netto", a to mówi najwięcej,
    --do kwoty trzeba dodać suwak i widać jak efekt zmienia się w zależności od
    kwoty (zaokrąglenia podatku)
    No, ale można się pobawić.
    Pzdr.

  • 5. Data: 2009-03-23 09:42:17
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    mx pisze:

    > Ten arkusz trochę porypany:
    > --sortowanie nie działa nawet po zapisaniu na dysku, nie ma mocnego w Excelu
    > aby to poprawić?

    włącz makra