  • Data: 2009-01-31 20:40:36
    Temat: gdzie brać kredyt na samochód?
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poradźcie, bo mam dosyć łażenia po bankach:
    gdzie warto wziąć kredyt na samochód, przy założeniach, że:
    - dochód wyłącznie na umowy o dzieło
    - auto nowe od autoryzowanego dilera
    - wpłata własna 20%
    - procedura uproszczona
    chodzi mi o konkretne doświadczenia, bo zazwyczaj rozmijają się z opisem na
    www i w ulotkach
    odpadają w przedbiegach (chyba, że o czymś nie wiem):
    - Santander (oprocentowanie rzeczywiste z kalkulatora na www wyszło15% !!!)
    - Citi (załatwiałem u nich hipoteczny i po miesięcznym boju, donoszeniu
    coraz to nowych dokumentów i kikukrotnej zmianie ustalonych już warunków,
    odpuściłem)
    Zastanawia mnie oferta raifaisena (z opisu na www) ale w autosalonie
    pośrednik proponując ten bank zarządał dodatkowych dokumentów, których w
    opisie nie ma (np. pit za 2008, którego jeszcze nie mam :-), ale może
    bezpośrednio w banku coś wskóram?

    --
    pozdrawiam
    robert