  • Data: 2009-01-31 23:44:14
    Temat: Re: gdzie braa kredyt na samochód?
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawdopodobnie najlepsze warunki dostaniesz w banku należącym do firmy
    > motoryzacyjnej w której będziesz kupował samochód.
    > Kredyt na samochód w bankach często jest podobnie oprocentowany jak
    > dobry kredyt gotówkowy więc może poszukaj banku gdzie mają jakąś dobrą
    > promocje na kredyt gotówkowy.

    no właśnie w VW dostałem ofertę z VWBank na VWgolf na 14,6% (RRSO) i wydaje
    mi się wysokie, inne banki dają na niższy %, przynajmniej tak wynika po
    oglądzie ich www
    heh, ale jak te golfiki im schodzą za żywą gotówkę tak, że trzeba czekać 2
    miesiące na samochód, to ja już rozumiem, że maja w d.. kredytobiorców :-)

    --
    pozdrawiam
    robert