  • Data: 2009-01-31 23:36:03
    Temat: Re: gdzie brać kredyt na samochód?
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Np Toyota i ToyotaBank, nawet kilka osób mi spamowało telefon żebym
    > Toyotę kupił i jeśli wierzyć w słowa człowiekom z infolinii to nie jest
    > źle.

    heh, ale żonie się nowy golfik spodobał :-)

    > Może lepiej leasing? Z otwartą DG dostać dużo łatwiej niż z samymi
    > dziełami. No chyba że pytający to jeszcze student albo artysta z 50%
    > kosztami, wtedy DG raczej się nie opłaca.

    ... i można spać spokojniej :-)
    ... na studiach człowiek się cieszył jak na tanie wino i bułke (to już
    niekoniecznie) starczyło, a nie samochód :-)...trafiłeś w tego "artystę"
    :-), chociaż już chcą łapę kłaść na te 50%, albo Vatem wykończyć :-)

    --
    pozdrawiam
    robert