  • 1. Data: 2004-02-15 16:54:47
    Temat: gdy Euronet nie działa....
    Od: "alek" <a...@g...pl>

    Czy ktoś wie dlaczego jak bankomat Euronet nie działa to zazwyczaj nie
    działają wszystkie w okolicy?
    Albo mają niebieski ekranik, albo mówią, że transakcja nie może być teraz
    zrealizowana.
    Oni tak robią specjalnie czy to tylko awaria? I jak nie działa spcjalnie to
    jak długo nie działa (godzinę, czy dziesięć minut)?
    Miałem już tak kila razy i objechałem całą okolice i musiałem brać z
    obcego...

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-02-15 17:33:59
    Temat: Re: gdy Euronet nie działa....
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Jakieś prace konserwacyjne w PolCardzie czy coś.

    M.

  • 3. Data: 2004-02-15 17:38:29
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > Jakieś prace konserwacyjne w PolCardzie czy coś.

    Co ma PolCard do Euronetu?

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu