  • 1. Data: 2008-01-13 09:45:07
    Temat: KK CitiBank
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Plus GSM a właściwie 5Plus namawia mnie na KK CitiBank Plus.

    Poczytałem trochę o tej karcie, przejrzałem TOiP.
    Czy są tam jakieś pułapki?

    Widzę, że np. Opłata za przekroczenie Limitu Kredytu -49 zł
    Nieterminowa spłata -59zł
    Sprawdziłem oprocentowanie itp...

    Ale czy coś jest o czym nie piszą? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    TZ

  • 2. Data: 2008-01-13 10:50:28
    Temat: Re: KK CitiBank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 09:45, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
> [...]
    >
    > Poczytałem trochę o tej karcie, przejrzałem TOiP.
    > Czy są tam jakieś pułapki?
    >
    > Widzę, że np. Opłata za przekroczenie Limitu Kredytu -49 zł

    trzeba wylaczyc platne ubezpieczenia na citiphone po aktywacji karty

  • 3. Data: 2008-01-13 10:53:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    TZ napisał(a):
    > Ale czy coś jest o czym nie piszą? ;)

    Jak umiejetnie uzywasz KK to jest ona calkowicie za darmo. A KK Citi
    jest jedna z fajniejszych na rynku.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-01-13 10:57:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > trzeba wylaczyc platne ubezpieczenia na citiphone po aktywacji karty

    Ja mialem od razu nieaktywne :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-01-13 11:24:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 10:57, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja mialem od razu nieaktywne :)

    Ja podobno tez. Nie zaszkodzilo, zebym ponowil dyspozycje wylaczenia.

    Swoja droga, jesli ma sie karte z kilkoma dodatkowymi, to
    ubezpieczenie kart glownej obejmuje rowniez transakcje dodatkowymi (o
    ile dobrze zrozumialem regulamin). W ktoryms momencie moze to byc
    nawet tanio i oplacalnie, przy kilku kartach dodatkowych - nie ma
    chyba tam ubezpieczen naliczanych jako % salda na karcie.

  • 6. Data: 2008-01-13 11:38:49
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" c...@s...goog
    legroups.com

    : trzeba wylaczyc platne ubezpieczenia na citiphone po aktywacji karty

    IMO to jedna z nielicznych, dla których nie trzeba wyłączać niechcianych
    płatnych ubezpieczeń.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 7. Data: 2008-01-13 12:02:02
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Eneuelu!

    W niedzielę, 13 stycznia 2008, o godz. 12:38:49, napisałeś na temat: "KK
    CitiBank"
    Eneuel Leszek p...@c...fontem.lucida.console9,

    > IMO to jedna z nielicznych, dla których nie trzeba wyłączać niechcianych
    > płatnych ubezpieczeń.

    Wczoraj był u mnie doradca z Citi i jak go zapytałem o te ubezpieczenia to
    właśnie wspomniał by je wyłączyć gdy będzie się kartę aktywowało.
    Wnioskuję, że są one włączane z automatu.

    --
    Hej!
    TZ

    - Jego trzyletni przyjaciel po ukończeniu studiów popełnił małżeństwo -

  • 8. Data: 2008-01-13 12:19:04
    Od: " efker" <e...@W...gazeta.pl>

    > Wczoraj był u mnie doradca z Citi i jak go zapytałem o te ubezpieczenia to
    > właśnie wspomniał by je wyłączyć gdy będzie się kartę aktywowało.
    > Wnioskuję, że są one włączane z automatu.

    U mnie pani przedstawicielka podczas wypisywania wniosku zapytała czy chcę
    ubezpieczenia.Moze po prostu mają wiekszą prowizję za wniosek o nową kartę z
    ubezpieczeniami niż bez :)

    pozdrawiam
    efker

  • 9. Data: 2008-01-13 12:31:48
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "TZ" 8269068037$20080113130206@thezas

    > Wczoraj był u mnie doradca z Citi i jak go zapytałem o te ubezpieczenia to
    > właśnie wspomniał by je wyłączyć gdy będzie się kartę aktywowało.
    > Wnioskuję, że są one włączane z automatu.

    0. Na pewno nie zaszkodzi upewnienie się, co do tych ubezpieczeń przy
    okazji aktywacji karty, bo samo przedstawianie się bankowi trwa całe
    wieki przy którym to upewnienie się praktycznie nie zabiera już czasu.

    1. Akurat Citi nie znam od tej strony, czyli nie zauważyłem, aby narzucali
    niechciane ubezpieczenia.

    2. Pewnie warto mieć takie potwierdzenia na piśmie.

    Tu ciekawostka:

    Czasami (a raczej zazwyczaj) umowy i regulaminy zawierają cała masę zbędnych
    informacji, ale nie jest wyraźnie napisane, czy karta została ubezpieczona,
    czy nie została. Konia z rzędem temu, kto potrafi poprawnie określić, jakim
    ubezpieczeniom podlegają jego karty. Dotyczy to i banków (pracowników banków),
    i klientów. Nie chodzi tu o nazwy ubezpieczeń, ale o zakres odpowiedzialności.

    Inna sprawa, że zazwyczaj banki reklamują swoje karty jako całkowicie bezpłatne.
    Dodają też, że karty są objęte bezpłatnym :) ubezpieczeniem, po czym dorzucają
    niechciane płatne i bezczelnie (kpiąc z klientów jak Sygma) dodają, że przecież
    płatne ubezpieczenia nie są obowiązkowe.

    Wola klienta (o ile dyspozycje tegoż klienta nie wykraczają poza ramy naznaczone
    regulaminami i umowami) powinna być dla pracownika banku (czyli i dla banku) święta
    w sensie takim, że wola ta nie może podlegać dyskusjom czy pertraktacjom, ani tym
    bardziej forsownym przemianom czy modyfikacjom. ;) Tymczasem w niektórych bankach
    dochodzi niemal (albo i mal) do szarpaniny pomiędzy klientem, który czegoś nie chce,
    i pracownikiem, który usiłuje coś klientowi dać, a raczej sprzedać.

    Jeśli chodzi o obsługę karty kredytowej w Citi to nie mam zastrzeżeń, ale
    oczywiście nie zaszkodzi upewnienie się co do braku niechcianego ubezpieczenia.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 10. Data: 2008-01-13 12:58:27
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Mithos pisze:

    > Jak umiejetnie uzywasz KK to jest ona calkowicie za darmo. A KK Citi
    > jest jedna z fajniejszych na rynku.

    Pod warunkiem używania tylko w Polsce ;-P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust