  • 1. Data: 2003-05-22 07:56:11
    Temat: Re: "galupujacy" CHF
    Od: s...@p...onet.pl

    > cze i witam
    > czy ktos z grupowiczow moze sie wypowiedziec
    > na temat powolnego acz idacego wzrostu CHF
    > nie znam sie na tym ale wydawalo mi sie
    > ze jak wojna sie skonczy a szwajcaria nie jest w UE
    > to sie nie bedzie "nic" dzialo
    > a stan mnie niepokoi bo biore kredyt w CHF
    >
    > KOperX
    > LEGALIZE GANJA

    kurs chf zależy od kursu euro (przynajmniej ostatnio)

  • 3. Data: 2003-05-22 07:59:24
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    CHF jest skorelowany z EUR i "lazi" w slad za nim.

    PS

    W najgorszym wypadku bedzie jak 1:1 do dolara ;)

  • 4. Data: 2003-05-22 08:54:15
    Temat: Re:
    Od: "Adam C" <a...@N...gazeta.pl>

    Poczytaj dzisiejszą rzeczpospolitą www.rp.pl
    Tam napisali , że najkorzystniej w CHF , dlatego , że kurs waha się od 8 - 12
    groszy w górę i w dół , euro natomiast 9-19 , dokładny link
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03052
    2/index.html

  • 5. Data: 2003-05-22 09:22:57
    Temat: Re: Re:
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    tak ale wartosc CHF < wartosci EUR
    wiec 8-12 groszy/ kurs CHF ~~ 9-19 groszy /kurs EUR

    http://www.gazeta.pl/usenet/