  • 1. Data: 2003-05-22 08:08:37
    Temat: ING -nieczynny bankomat - nowy pomysl na "biznes"
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Chodzi o wyplate gotowki z kasy, gdy bankomat jest nieczynny.

    Nie wiem jak jest w innych bankach, ale w ing od poczatku bylo tak, ze jak
    bankomat byl nieczynny, to wyplata gotowki w kasie za darmo - co wydaje mi
    sie logiczne.

    UWAGA od polowy kwietnia WYPLATA z kasy banku KOSZTUJE 4 pln, bez wzgledu na
    to czy bankomat jest czynny, czy nie.
    "zarzadzenie z gory"

    oczywiscie w momencie wyplaty panienka powiedziala ze prowizji nie bedzie!

    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-05-22 08:12:10
    Temat: Re: ING -nieczynny bankomat - nowy pomysl na "biznes"
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Marcin,

    Thursday, May 22, 2003, 10:08:37 AM, you wrote:

> [...]
    M> "zarzadzenie z gory"
    M> oczywiscie w momencie wyplaty panienka powiedziala ze prowizji nie bedzie!

    To zloz reklamacje.

    Pzdr
    Konrad Inglot
    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 3. Data: 2003-05-22 09:25:07
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    "Konlin" <k...@g...pl> wrote in message
    > Hello Marcin,

    > To zloz reklamacje.

    czas, benzyna - nie chce mi sie klucic o 4 pln. A poza tym w cenniku jest
    pozycja "wyplata gotwki" i nie ma opisanych szczegolnych przypadkow, wiec za
    bardzo nie ma o co oprzec reklamacji. Chyba ze na podstawie zeznan panienki.
    Poprostu to jeszcze jeden powod do zmiany banku.

    mysle ze wprowadzenie proponowanych kiedys na tej grupie oplat za
    "niechlujny wyglad" itp jest juz bardzo bliskie ;)

    pozdrawiam,
    Marcin