  • 11. Data: 2004-05-24 18:43:35
    Temat: Re: fuzja Kredyt Banku??
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik lelek napisał:

    > Dzisiaj w TVN24 uslyszalem, ze wlasciciel Kredyt Banku, czyl KBC
    > zapowiedzial, ze zamierza polaczyc KB z innym polskim bankiem. Wiecie cos na
    > ten temat wiecej?

    No wreszcie od dawna oczekiwana fuzja. Z Bankrut Bank SA oczywiscie. :-P

    Bartol

  • 12. Data: 2004-05-24 19:33:39
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcello" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Kogo masz na myśli - jakie banki-panny?
    > pozdro
    > Marcin

    Portugalski BCP - główny akcjonariusz Millenium tez poszukuje partnera, ale
    nie zamierza wyjść z Polski.
    Na początku roku było głośno na temat ewentualnej fuzji BZWBK i ING-u.
    W 2003 mówiło się o BRE i ING....

    Coś za czesto powtarza się ING :-)

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 13. Data: 2004-05-24 20:26:32
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ale
    > nie zamierza wyjść z Polski.
    > Na początku roku było głośno na temat ewentualnej fuzji BZWBK i ING-u.

    W TVN24 mowili, ze nie ma zadnych spekulacji, ale pierwsza panna do wydania
    jest BRE...

    sanula

    PS. Czesto pojawia sie tez w spekulacjach nazwa BPHu

  • 14. Data: 2004-05-24 20:31:33
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 24 May 2004 12:35:12 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >http://banki.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=52794
    64

    wiecie, co by Bartol powiedzial? i tak padnie - jak nie w maju, to w
    czerwcu :) a najlepszy znak - to info ukazalo sie w portalu bedacym w
    stanie upadlosci :)

    G.

  • 15. Data: 2004-05-25 07:40:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > wiecie, co by Bartol powiedzial? i tak padnie - jak nie w maju, to w
    > czerwcu :)

    Ja mu nie wierzę ;-))) KB miał paść w styczniu ;-)))

    >a najlepszy znak - to info ukazalo sie w portalu bedacym w
    > stanie upadlosci :)

    No to są najbardziej wiarygodni - upadli o upadłych piszą ;-)))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-05-25 07:51:13
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Ciekaw jestem czy znajdą partnera-szaleńca ;)) To będzie dość trudne do
    > zrealizowania. Po komunikacie widać, ze nie mają już ochoty na dalsze
    inwestycje
    > w bankowość w Polsce. Zresztą po doświadczeniach w KB - trudno im się
    dziwić ;D
    > A zatem KB będzie raczej bankiem przejmowanym...

    Przeczytaj dokładnie artykuł w dzisiejszym Parkiecie, lub w PB - tam jest co
    innego napisane o planach KB - chca być podmiotem dominującym.
    Marcin

  • 17. Data: 2004-05-25 08:04:47
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Przeczytaj dokładnie artykuł w dzisiejszym Parkiecie, lub w PB - tam jest co
    > innego napisane o planach KB - chca być podmiotem dominującym.

    Problem w tym, że wszyscy chcą :))

    "Rynek dosyć sceptycznie patrzy na deklaracje Belgów.
    (...)
    Coraz więcej inwestorów deklaruje chęć dokupienia kolejnego banku w Polsce, a
    ich główny problem polega na braku podaży."

    Ps.
    http://www.pb.pl/content.aspx?gemius=1&sid=puls_dzis
    &id=296357

  • 18. Data: 2004-05-25 08:10:30
    Od: "Marcello" <m...@g...pl>

> [...]
    Polsce, a
    > ich główny problem polega na braku podaży."

    Zgadza sie - to kłopot wszystkich tych banków :-)

  • 19. Data: 2004-05-25 19:14:06
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisała:

    > Ja mu nie wierzę ;-))) KB miał paść w styczniu ;-)))

    a zapodal w ktorym roku? :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski