eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankifunkcjonowanie potwierdzen SMS z Inteligo - skandal › Re: funkcjonowanie potwierdzen SMS z Inteligo - skandal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: PshemeK <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: funkcjonowanie potwierdzen SMS z Inteligo - skandal
    Date: Thu, 20 Jan 2005 09:21:59 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <csnq07$lp6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <csm3u1$l4g$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: nh.go.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1106209607 22310 80.53.215.194 (20 Jan 2005 08:26:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Jan 2005 08:26:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <csm3u1$l4g$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:333675
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Szałamacha napisał(a):
    > Witam grupowiczow
    >
    > Moj rekord w oczekwianiu na SMS z potwierdzeniem o transakcji to 28 godzin.
    >
    > Norma w doslaniu SMS-a to 2-3h opoznienia.
    >
    > Powiedzialem sobie: dosyc.
    >
    > I od dzis dzien pracy zaczynam od milej sesji z Pania z infolinii -
    > chyba sobie nagram staly komunikat.

    A Pani_z_Infolinii Ci powie, że z ich logów wynika jasno, że SMS został
    wysłany natychmiast po dokonaniu operacji i żebyś skontaktował się z
    operatorem. Jeżeli zdecydujesz się na takie rozwiązanie - operator
    odbije piłeczkę (czytaj: Ciebie) i powie, że u nich jest OK i to wina
    banku.
    No chyba że przypadkiem masz kilka milionów w tym banku i jakieś
    specjalne konto typu Private Banking to może odbijanie piłeczki odbędzie
    się z pominięciem piłeczki (czyt.: Ciebie) między Twoim osobistym
    doradcą a przedstawicielem operatora. Ale i tak nic z tego nie wyniknie :)

    >
    > Czy ktos z grupowiczow wie do kogo mozna dotrzec aby ten skandaliczny
    > problem rozwiazac?

    Są takie chińskie kulki, co się je obraca w dłoni (nie wiem jak się
    nazywają). Podobno jest to dobre na uspokojenie. Ew. akupunktura,
    melisa, puzzle ....

    Podobno mam ciężki humor, więc jeśli po przeczytaniu tego posta uznasz,
    że z Ciebie szydzę to od razu informuję, że post ten w żartobliwy sposób
    miał dać Ci do zrozumienia, że nie ma sensu. W "oczach" banku jesteś
    kupką złotych talarów układanych jeden na drugim. Póki kupka jest mała,
    to nie trzeba jej za bardzo pilnować, bo i tak się nie rozsypie, a nawet
    jeśli to mała strata. Jeśli kupka jest duża, no to już trzeba jej
    pilnować, żeby się nie wywróciła, bo jak się rozsypie, to się talary
    pogubią.... I będzie nie-sce-scie.
    Próba wywalczenia czegoś w instytucji jaką jest bank przypomina mi
    legendarną walkę jednego gościa. Don Kichot mu było. Z wiatrakami walczył.

    Pozdrawiam

    PshemeK

    PS. Powyższy post jest uniwersalny. Jeżeli słowo 'bank' w tym poście
    zamienimy na nazwę dowolnej większej instytucji (np. szpital) - zasada
    jest ta sama. Ew. słowa 'pieniądze' i 'talary' można zastąpić słowem
    'wpływy'.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1