  • 1. Data: 2007-12-28 08:41:55
    Temat: fundusze inwestycyjne inteligo
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    jakie fundusz inwestycyjnego z konta inteligo beda rosly w styczniu a nie
    malaly to do 3 miesiecy do marca w co warto inwestowac?

  • 2. Data: 2007-12-28 08:50:17
    Temat: Re: fundusze inwestycyjne inteligo
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Gru, 09:41, "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> wrote:
    > jakie fundusz inwestycyjnego z konta inteligo beda rosly w styczniu a nie
    > malaly to do 3 miesiecy do marca w co warto inwestowac?

    Jesli podasz mi 5 cyfr z 6-u , ktore wyjda w najblizszym losowaniu
    lotka, to po potwierdzeniu prawdziwosci twojej informacji, wzamian
    podam ci te fundusze.

  • 3. Data: 2007-12-28 09:23:07
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    wogole sie nie placi inwestowac z fundusze z inteligo
    po odliczeniu prowizji podatki itd spadaja zyski albo jesli zysk jest to
    mniejszy niz na lokacie 3%.
    tu macie kalkulator
    http://www.money.pl/fundusze/kalkulator/zysk/