eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? › [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s2.onet.pl!news.task.gda.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
    Date: Wed, 27 May 2009 22:54:58 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 25
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <gvk9ba$cj$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907nb-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1243457708 403 213.158.199.69 (27 May 2009 20:55:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 May 2009 20:55:08 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488448
    [ ukryj nagłówki ]

    Zalogowalen sie do serwisu instenetowego eurobanku i moim oczom ukazal sie
    nastepujacy komunikat...

    <cite>
    Tytuł Zmiana Regulaminu konta
    Data i godzina 27-05-2009 12:22:42
    Autoreurobank
    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że z dniem 23 maja 2009 roku zmieniony został
    Regulamin konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A.

    W w.w. Regulaminie zostały wprowadzone następujące zmiany: [...]
    </cite>

    Ze skrotu wynika, ze zostaly wprowadzone zmiany ograniczajace mozliwosc
    otwierania kont i ustalania penomocnikow tylko do rezydentow i to
    posiadajacych PESEL. Sama zmiana mnie nie dotyczy, ale podejscie eurobanku
    do swoich klientow i informowania ich o zmianach do zalacznika do umowy nie
    swiadcza o nim dobrze.
    Jak widac banki 'z tradycjami' takie jak eurobank czy Alior lekcewaza sobie
    informowanie o zmianach w regulaminach czy toip, bo mam nadzieje, ze nie
    chodzi o antydatowanie...

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1