eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? › Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
  • Data: 2009-05-28 04:39:42
    Temat: Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "zgred" <z...@n...com> wrote in message
    news:gvl3ij$eum$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili
    wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA
    rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.

    A pelnomocnictwa mozesz udzielic tylko w momencie otwierania rachunku?
    Jak pisalem, mniejsza o zmiany, ale co do zasady klient powinien wiedziec o
    nich przed wejsciem w zycie, a zwlaszcza, ze w przypadku Internetu nie mozna
    mowic i dlugim czasie dostarczenia informacji. Klient powinien byc takze
    poinformowany o tym, ze jesli nie akceptuje zmian to bedzie oznaczalo
    wypowiedzenie umowy i powinien byc opisany ten tryb. I tu dobrym przykladem
    bylo Multi, ktore poinformowalo o zmianie toip na miesiac przed wejsciem w
    zycie nowych oplat.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1