  • 1. Data: 2004-06-28 12:20:47
    Temat: eportfel
    Od: quba88 <k...@T...net>

    Witam
    Czy korzysta ktoś może z programu eportfel i pobiera wyciągi z inteligo i
    multibanku? Jeśli tak to czy ten program standard jest warty swojej ceny

    --
    quba

  • 2. Data: 2004-06-29 17:58:14
    Temat: Re: eportfel
    Od: " .:: Marcin ::." <W...@g...pl>

    Pewnego dnia (według mojego czasu 2004-06-28 14:20) , quba88 nabazgrał(a) :
> [...]
    > multibanku? Jeśli tak to czy ten program standard jest warty swojej ceny

    Ja pobieram z Inteligo i mBanku (nie wiem jak z multi)
    Moim zdaniem wart jest swojej ceny, pomimo kilku małych usterek (nie
    wpływających jednak na + ocenę). I w wersji standard naprawdę działa
    filtrowanie.

    --
    Pozdrawiam - Marcin