  • 1. Data: 2004-06-28 09:28:41
    Temat: Pko SA i nowy standard numerow? - smiech na sali
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    PKO SA jest najbardziej zacofanym technologicznie bankiem w
    Polsce. Gorszego nie ma.

    Mamy dzis 28 czerwca. Dwa dni przed definitywnym wprowadzeniem
    nowego standardu numerow kont bankowych i wycofaniem starych,
    oddzial bankowosci elektronicznej (ha, ha, ha - elektronicznej:-)
    nie aktywowal jeszcze nowego numeru. Na pytania albo nie
    odpowiadaja, albo pisza jakies bzdury nie zwiazane z zadanymi
    pytaniami. Wyraznie unikaja klopotliwych dla nich odpowiedzi.

    Jak ktos sie zastanawia nad wyborem banku na wlasnie ten, to
    niech to dobrze przemysli. Moze jednak nie warto wybierac
    dziadowskiego banku.

    Robilem test z przelaniem 1 grosza. Nie dochodzi. Pewnie
    zlodzieje obciaza mnie jeszcze jakas kara za to.

    I jak tu podchodzic do takiego Pko SA powaznie? I jak tu liczyc
    na to, ze wplacone pieniadze rzeczywiscie do mnie trafia? Powinni
    zajac sie sprzedaza warzyw na rynku a nie powaznymi operacjami
    finansowymi na nie swoich pieniadzach. Zaufanie do banku? Tak,
    ale do kazdego innego.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 2. Data: 2004-06-28 09:50:45
    Temat: Re: Pko SA i nowy standard numerow? - smiech na sali
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    hehehehe a jak sie ostatnio pytalem, kto normalny ma tam jeszcze konto,
    to mi jakis koles napisal, ze co z tego ze drogie skoro on placi za
    jakosc !! :-) heheheh dobre :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-06-28 11:02:30
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > hehehehe a jak sie ostatnio pytalem, kto normalny ma tam jeszcze konto,
    > to mi jakis koles napisal, ze co z tego ze drogie skoro on placi za
    > jakosc !! :-) heheheh dobre :-)

    Widzisz, nie doczytales, to i nie zrozumiales ;))
    Place za cos czego w innych bankach trudno uswiadczyc.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 4. Data: 2004-06-28 11:29:30
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > Widzisz, nie doczytales, to i nie zrozumiales ;))
    > Place za cos czego w innych bankach trudno uswiadczyc.

    owszem trudno :-)

  • 5. Data: 2004-06-28 13:02:09
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisal w
    wiadomosci news:cbovds$dm5$3@wulkan.npnet.org

    > owszem trudno :-)

    Np. samowolna zmiane typu konta. Bylo sobie Eurokonto+,
    zostalo przeksztalcone (za dyspozycja pisemna wlasciciela)
    w Eurokonto.. po czym ni stad ni z owad sie samo sie bylo
    raczylo przerobic na Eurokonto+. Wlasciciel sie wpieklil i
    wlasnie wyslal wypowiedzenie umowy.

    --
    Oswiadczenia/Informacje: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na
    adres uzyty do/podczas wyslania tej wiadomosci. Adres zwrotny

  • 6. Data: 2004-06-28 14:16:34
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    Uzytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:cbooch$i95$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > PKO SA jest najbardziej zacofanym technologicznie bankiem w
    > Polsce. Gorszego nie ma.

    eee napewno sa, tylko slabo szukales (nie zajrzales za lsniaca fasade:) )

    > Mamy dzis 28 czerwca. Dwa dni przed definitywnym wprowadzeniem [...]
    > pytaniami. Wyraznie unikaja klopotliwych dla nich odpowiedzi.

    nie wiem co ci odpowiedzieli, ale w oddziale bankowosci elektronicznej (CBE
    Lodz) nigdy nie bedzie nowych numerow... a to z prostej przyczyny, ze ten
    oddzial bedzie dzialal jeszcze 2dni ;) a wszyscy klienci ktorzy chcieli (i
    pewnie sporo tych ktorzy nie chcieli) zostali przeniesieni (nowa umowa, nowy
    numer rachunku, nowy system i sposob obslugi... slowem conajmniej 2kroki
    wstecz w stosunku do CBE i Telepekao24) do standardowego pekao z obsluga
    przez internet, a tam ZTCW juz nowe numery sa...

    > Jak ktos sie zastanawia nad wyborem banku na wlasnie ten, to
    > niech to dobrze przemysli. Moze jednak nie warto wybierac
    > dziadowskiego banku.

    nie warto... pozbyli sie swojego najlepszego produktu - CBE :)

    > Robilem test z przelaniem 1 grosza. Nie dochodzi. Pewnie
    > zlodzieje obciaza mnie jeszcze jakas kara za to.

    nie wiem skad i dokad przelewales, ale pekao jakos nigdy do tej pory zbyt
    onlineowy nie byl ;) zawsze przynajmniej jeden dzien opoznienia w dostepie
    do kasy...

    troche przesadzasz ;)

    --
    Tomek
    ktory po raz n-ty powtarza, ze naprawde nie chce nowego Pekao24... ;)

  • 7. Data: 2004-06-28 15:12:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tomasz Jaszowski napisał(a) :

> [...]
    z obsluga
    > przez internet, a tam ZTCW juz nowe numery sa...

    Rzeczywiscie jakis tam numer dostalem, ale co z tego, skoro jest
    on jeszcze nieaktywny, czyli de facto _nie_istnieje_
    Jutro wypłacam (jak nie będzie kolejny raz "awarii") "ręcznie"
    pieniadze ze starego nr-u i dziękuję za taki bank. Gdzie im tam
    do Europy. Za Ural z nimi, chyba że też ich wyrzucą:-)

    > nie wiem skad i dokad przelewales,

    Ze starego nr-u CBE na nowy nr.
    10 dni temu i 2 dni temu.

    > ale pekao jakos nigdy do tej pory zbyt
    > onlineowy nie byl ;)

    Stary bank, stare tradycje:-)

    > troche przesadzasz ;)

    :-)

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 8. Data: 2004-06-28 20:17:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > w Eurokonto.. po czym ni stad ni z owad sie samo sie bylo
    > raczylo przerobic na Eurokonto+. Wlasciciel sie wpieklil i

    To jak w mBanku ;)) Mialem KK Visa Electron. Wypowiedzialem umowe. Nic to
    wlasnie dostalem kolejny wyciag. "Taki ficzer".
    Dalej jednak twierdze, ze dla mnie para PekaoSA+mBank jest chyba obecnie
    najlepszym wyborem. I tyle.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 9. Data: 2004-06-28 20:20:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Ja tam od ponad roku mogę przelać pieniążki PekaoSA-PekaoSA o dowolnej porze
    dnia w dowolny dzień tygodnia. Fakt, że dużo tych ręcznych przelewów nie
    ma - 2-3 mieisęcznie, ale nigdy jeszcze nie zdarzyła mi isę żadna "obsuwa".

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 10. Data: 2004-06-28 22:16:23
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

> [...]
    > wlasnie dostalem kolejny wyciag. "Taki ficzer".
    > Dalej jednak twierdze, ze dla mnie para PekaoSA+mBank jest chyba obecnie

    w Polsce dalej wielu ludzi twierdzi ze Giertych i Lepper sa najlepszym
    wyborem dla naszego kraju....

    --

    GideoN

    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie