    From: smE <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: emax+ - ilość bezpłatnych przelewów w miesiącu.
    Date: Thu, 21 Feb 2008 20:01:19 +0100

    Witajcie!

    Czytam TOiP mBanku i sam już nie wiem, dla mnie nie jest to jednoznaczne...

    Czy w miesiącu można wykonać tylko 1 bezpłatny przelew niezależnie od tego
    czy jest to konto w mBanku czy w innym banku?
    A może można wykonać 2 bezpłatne przelewy - jeden na konto w mBanku a drugi
    na konto w innym banku?

    Ja wymyśliłem sobie to tak, że definiuję przelew do mBanku i do innego
    banku. Pierwszy zdefiniowany przelew do mBanku idzie za darmo, każdy
    następny kosztuje ileśtam oraz pierwszy zdefiniowany przelew do innego
    banku idzie za darmo, kolejne ileśtam.

    pozdrawiam