  • 1. Data: 2006-12-02 02:30:47
    Temat: Kilka kont - jeden wybór - proszę o opinie
    Od: " blokik" <m...@g...pl>

    Tak się troche tego nazbierało :

    Kiedyś miałem jedno konto w Invest-Banku - wg mnie było dziadowskie, po 2
    latach zrezygnowałem na rzecz Inteligo- mam już je od 3 lat.

    Ale wszędzie gdzie ide na siłe mi wciskają konto i w koncu mam konta w :

    Polbanku
    BZWBK
    PKO - Inteligo - superkonto
    Lukas Bank - e-konto PRO
    i samo Inteligo

    W PKO mam KK

    w Lukasie raty do spłacenia

    BZWBK jest za darmo ale brak jaichkolwiek szans np. na KK czy limit
    kredytowy, bo nie mam uregulowanego wojska a ten bank ma chore zasday i nic
    mi nie da chociaz mam dochody w okolicy średniej krajowej.

    PolBank tez mi nic da, bo żądają odemnie rachunku telefonicznego

    W Inteligo nie dostane debetu bo niby trzeba miec ukonczone 24 lat/

    PKO BP fajni są , dali KK, więc sie zastanawiam czy aby tam było moje konto,
    żeby odrazu sobie ją spłacać w całości, poza tym nawet rozbudowana siec
    bankomatów, możliwośc debetu na koncie czy kredytu odnawialnego, lepszy
    dostęp do SzybkiegoSerwisuKredytowego

    W Lukas Banku mam e-konto PRO płatne chyba 9 zł ale wszystko za darmo,
    chociaż mnie to nie przekonuje. Ale kobieta w banku powiedziała, ze mając
    konto ponad pół roku bedę miał ułatwiony dostęp do pożyczki w koncie, albo
    zeby dostac KK, ale pół roku to troche długo.

    Więc moze ktos ma jakies miłe doświadczenia z Lukasem, albo z PKOBP, bo
    niestety musze z czegos zrezygnować i ktos kto ma doswiadczenie mógłby się
    podzielic swoimi uwagami.

    Za co z góry dziekuję

  • 2. Data: 2006-12-02 09:40:59
    Temat: Re: Kilka kont - jeden wybór - proszę o opinie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    blokik napisał(a):
    > Za co z góry dziekuję

    Zamknij to wszystko zaloz sobie np. Multibank i bedzie super.

    --
    pozdrawiam
    Mithos