  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ebay + paypal + polbank = ki diabeł? - apel
    Date: Sat, 28 Mar 2009 12:16:06 +0100

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Właśnie usiłuję zapłacić w funtach szterlingach przez Paypal za zakupy
    > na ebayu kartą Polbanku. Efekt:

    ja tylko zwracam sie do waszych sumien.

    Nie placcie paypalem w polskich sklepach online. Paypal posiada cholernie duza
    stawke prowizyjna. Znacznie wieksza niz polskie "klony" paypala. Na dodatek nie
    chce slyszec o negocjacjach cenowych a obroty mam czasami spore przez karty.
    Jakos z Polskimi firmami sie dogadalem, z nimi nie ma mowy.

    Majac wybor zaplaty normalnie karta przez zaufane centra jak polcard, ecard,
    platnosci.pl, moneybookers = zorbcie transakcje tymi kanalami a nie paypalem.
    Cala prowizja jest wysylana za granice. Badzmy patriotami i wspierajmy polskie
    firmy (z wymienionych nie jest nia tylko moneybookers ale nie maja
    zlodziejskiej stawki).

    Pisze to jako wlasciciel duzego sklepu internetowgo. Z musu mam tego paypala,
    dawno bym to wykasowal jakbyscie, Wy klienci, tego nie chcieli. Moze i wygodne
    ale nie patriotyczny jest PP :-(

    Na dodatek - przypominam jak dlugi okres czasu uplynal paypalowi na dotarcie do
    Polski, olewali nas cieplym moczem przez wiele lat.