  • 1. Data: 2009-03-26 21:08:11
    Temat: alior - dodatkowa KK
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy karta dodatkowa w Aliorze jest za darmo za pierwszy rok? Jakoś nie
    mogę się doczytać w TOiP opłaty za wydanie - widzę jedynie za wznowienie...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-03-26 21:30:17
    Temat: Re: alior - dodatkowa KK
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Mar, 17:08, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
> [...]
    > mogę się doczytać w TOiP opłaty za wydanie - widzę jedynie za wznowienie...

    No zebym to JA znal odpowiedz na takie pytanie... Swiat sie
    konczy... :D

    "Ile kosztuje karta kredytowa?

    Przez pierwszy rok za kartę nie zapłacisz zupełnie nic. Opłaty za
    kartę nie pobierzemy również w kolejnych latach, pod warunkiem, że
    często z niej korzystasz. Im częściej płacisz kartą, tym mniej Cię ona
    kosztuje. Dla karty SREBRNEJ opłata w drugim i kolejnych latach to od
    0 zł do 70 zł, dla karty ZŁOTEJ od 0 zł do 150 zł, w przypadku karty
    Lotniczej to od 0 do 200 zł."

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/pytania_i_odpowie
    dzi

    No chyba ze dalem sie zlapac na klasyczne "zalozenie watku w celach
    marketingowych"? :)

  • 3. Data: 2009-03-26 22:34:17
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    bradley.st wrote:

> [...]
    > kosztuje. Dla karty SREBRNEJ opłata w drugim i kolejnych latach to od
    > 0 zł do 70 zł, dla karty ZŁOTEJ od 0 zł do 150 zł, w przypadku karty

    A gdzie tu napisali coś o karcie DODATKOWEJ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-03-26 22:55:06
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Mar, 18:34, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > A gdzie tu napisali coś o karcie DODATKOWEJ??

    Racja, racja, przepraszam, ja nienawykly do podstepnych praktyk,
    zobaczylem "Przez pierwszy rok za kartę nie zapłacisz zupełnie nic." i
    wzialem to za dogmat bezwyjatkowy :)

    Wycofuje sie! "Co ja wiem o zabijaniu...?" :)

  • 5. Data: 2009-03-27 08:20:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 22:08:11 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Czy karta dodatkowa w Aliorze jest za darmo za pierwszy rok? Jakoś nie
    > mogę się doczytać w TOiP opłaty za wydanie - widzę jedynie za
    > wznowienie...

    Niby nie jest, ale u mnie opłaty nie pobrali.
    Coś mi się zresztą wydaje, że przelewy też są (jeszcze?) gratis.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-03-27 09:29:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd pisze:

    > Niby nie jest, ale u mnie opłaty nie pobrali.
    > Coś mi się zresztą wydaje, że przelewy też są (jeszcze?) gratis.

    "Niby" - tzn.? Ile w zasadzie powinni pobrać i z którego punktu TOip to
    wynika?

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2009-03-27 09:34:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 10:29:25 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > "Niby" - tzn.? Ile w zasadzie powinni pobrać i z którego punktu TOip to
    > wynika?

    Opłata za wydanie/wznownienie karty dodatkowej: rozdział I, pkt 5 w
    dokumencie, który mam zapisany na dysku jako TOiP dla kart.

    Tutaj

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/
    klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji.pdf

    jest to rozdział 5 pkt 5.

  • 8. Data: 2009-03-27 11:02:26
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    >
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/
    > klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji.pdf

    No pięknie... A na www o oczywiście nie ma ani słowa o tej opłacie...
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/karta_kredytowa_mastercard

    Hehe, wyższa kultura...

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-03-27 12:23:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gqibs7$55$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    okumentow/

    > No pięknie... A na www o oczywiście nie ma ani słowa o tej
> [...]

    To nie jest bank dla klientow ktorzy sie beda awanturowac o 50zl,
    jednorazowe zreszta :-)

    J.

  • 10. Data: 2009-03-28 17:20:33
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Niby nie jest, ale u mnie opłaty nie pobrali.
    > Coś mi się zresztą wydaje, że przelewy też są (jeszcze?) gratis.

    Wziąłem dodatkową kartę dla żony. Tu wielki plus dla A, bo:

    - kartę dodatkową załatwiłem bez chodzenia do oddziału, wystarczył mejl
    (potem, już po otrzymaniu karty odesłałem tylko pocztą na koszt banku
    podpisany wniosek o wydanie karty)
    - wydatki kartą dodatkową wchodzą do kwoty do zwolnienia za kartę główną
    - można mieć inną kartę dodatkową niż główna (tzn: Głowna gold,
    dodatkowa silver)
    - karta przyszła pocztą chyba po 5 dniach (tzn. zamówiłem w
    poniedziałek, karta przyszła w piątek)

    Kiedy chciałem dodatkową KK dla żony w mBanku, to z w/w działał tylko
    1wszy punkt (tzn. wydanie bez żadnego chodzenia i papierów). Poza tym w
    mBanku wydatki kartą dodatkową liczą się do zwolnienia za wydanie osobno
    (czyli wydając główną i dodatkową po 15kzł płacimy za obie karty po 38
    zł.... - w Aliorze w tym przypadku główna jest zwolniona z opłaty,
    dodatkowa za 20 zł). Dodatkowo nie dało się wyrobić karty dodatkowej
    innej niż główna (chciałem do głównej VC czarnej wyrobić KK VE, tą
    najtańszą). Dodatkowo karta dla żony przyszła po 5 dniach (wysłana
    priorytetem), ale potem musieliśmy czekać jeszcze prawie 2 tygodnie na
    "pakiet aktywacyjny" potrzebny tylko do zadzwonienia na mLinię i
    aktywowanie karty.....

    Sprawdziłem właśnie w starej TOiP (tej z 10.2008) - wydanie dodatkowej
    Silver było za 20 zł, a potem co rok 20 zł za używanie bez żadnej opcji
    za zwolnienie z tej kwoty. Jak na razie opłata nie została pobrana (a
    mam już 2 wygenerowane wyciągi).