  • 21. Data: 2014-07-21 15:33:07
    Temat: Re: ePUAP
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 09:55:42 +0200, mx napisał(a):

    > Jakieś cuda się przez weekend dzieją.
    >
    > Wczoraj działało, dzisiaj eDUPA (dla wrażliwych ePUPA)!

    Ze dwie godziny temu było OK

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2014-07-21 21:38:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:53ccb29c$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...

    > a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego epuapu??
    > Bo mi ciągle błąd wywala

    Mnie w tej chwili też wywala jakiś błąd.

  • 23. Data: 2014-07-21 22:23:03
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-07-21 21:38, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:53ccb29c$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mnie w tej chwili też wywala jakiś błąd.

    Od niedzieli nie mogę użyć opcji przypomnienia hasła - albo błąd albo
    timeout. Na szczęście wniosek można wysłać i podpisać bezpośrednio na
    pue.zus.pl.