  • 11. Data: 2014-07-20 12:37:36
    Temat: Re: ePUAP
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-20 12:22, mx pisze:

    > A jak spróbować, gdy ePUAP takich możliwości nie dopuszcza, o PIT-ach
    > ani słowa? Coś tam o podatku od nieruchomości i leśnym jest:
    >
    > "Ustalenie podatku od nieruchomości od osób fizycznych"
    >
    > GMINA GŁUSK, MIASTO ALEKSANDRÓW KUJAWSKI, URZĄD GMINY Ornontowice
    > (wieś) i URZĄD MIEJSKI W CHEŁMKU.
    >
    > No, właściwie Polska cała.

    Bo PIT to oddzielne królestwo Księcia Szczurka. Oni mają własny patent
    na autoryzację

    --
    Pete

  • 12. Data: 2014-07-20 13:38:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mx" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > "Ustalenie podatku od nieruchomości od osób fizycznych"
    >
    > GMINA GŁUSK, MIASTO ALEKSANDRÓW KUJAWSKI, URZĄD GMINY Ornontowice (wieś)

    A da się pismo do Naczelnika Urzędu Skarbowego wysłać?

  • 14. Data: 2014-07-20 13:42:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mx m...@o...pl ...

    > OK, też wysyłam. Ale dlaczego zamiast kwoty z ub. roku, nie mogę użyć
    > "zaufanego???" podpisu.

    Dobre pytanie! Powinno się dać.
    Ale to raczej niedoróbka a nie jakaś gigantyczna wada?

  • 13. Data: 2014-07-20 13:42:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mx m...@o...pl ...

    > W wysłaniu PIT-a też nie
    > pomoże.

    Piszesz to na wszystkich grupach?
    PIT można wysłać bez ePuap i działa to świetnie!

  • 15. Data: 2014-07-20 13:57:36
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/07/2014 13:42, Budzik wrote:
    > Użytkownik mx m...@o...pl ...

    > Piszesz to na wszystkich grupach?

    Nie, tylko tutaj. Alf/red/ o ePUAP wspomniał, ja tylko wątek
    wydzieliłem. Dla mnie, jak dla Eneuela wszystko z kasą, bankiem i
    biznesem się kojarzy ;)

  • 16. Data: 2014-07-20 16:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mx m...@o...pl ...

    > Nie, tylko tutaj. Alf/red/ o ePUAP wspomniał, ja tylko wątek
    > wydzieliłem. Dla mnie, jak dla Eneuela wszystko z kasą, bankiem i
    > biznesem się kojarzy ;)

    A to sorry.
    Kojarzyłem ten sam wpis z dwóch różnych miejsc :)

  • 17. Data: 2014-07-21 08:26:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-07-20 10:01, mx pisze:
> [...]
    a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego epuapu??
    Bo mi ciągle błąd wywala

    Marcin "lolekanabolek"

  • 18. Data: 2014-07-21 08:28:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego
    > epuapu?? Bo mi ciągle błąd wywala

    Jakieś cuda się przez weekend dzieją.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 19. Data: 2014-07-21 09:55:42
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    "Kamil "Jońca"" wrote
    > a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego
    > epuapu?? Bo mi ciągle błąd wywala

    Jakieś cuda się przez weekend dzieją.
    KJ

    Wczoraj działało, dzisiaj eDUPA (dla wrażliwych ePUPA)!

  • 20. Data: 2014-07-21 12:11:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-07-21 09:55, mx pisze:
    > "Kamil "Jońca"" wrote
    >
    > Jakieś cuda się przez weekend dzieją.
    > KJ
    >
    > Wczoraj działało, dzisiaj eDUPA (dla wrażliwych ePUPA)!

    i kamieni kupa :P

    Marcin "lolekanabolek"