  • Date: Thu, 11 Nov 2004 10:23:18 +0100
    From: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ePKOBP] co z tokenem

    Witam!

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > jeśli ktoś w BRE się przyłożył - to nie.

    Nie wiem co prawda, jak to jest w przypadku Inteligo, ale jest bardzo
    prosty (wręcz banalny) sposób na uniemożliwienie takich operacji. Otóż
    kody mogą być po prostu liczbami losowymi nie generowanymi wedle żadnego
    algorytmu. Przy produkcji karty jest po prostu zapisywana informacja o
    kodach wylosowanych dla danej karty i po kłopocie. Nikt nie znajdzie
    informacji na temat algorytmu bo go po prostu nie ma. :)

    Wracając do początku wątku:

    > Co z tokenem - trzeba gdzieś go oddawać?

    Nie - nie trzeba. Było o tym w jakimś FAQ dot. migracji na stronie ePKO
    czy też Intelligo.

    > A w Twoim sie jeszcze bateria nie
    > wypalila?

    W moim na ten przykład nie. Ale wymieniałem baterię w maju (bo wtedy mi
    padła). Konsultant poinformował mnie jaką baterię kupić (taką jak do
    podtrzymywania BIOSów w PCtach).

    Pozdrawiam!