  • 1. Data: 2004-11-10 14:24:07
    Temat: Klienci Supermarketu FI mBanku zarobili 15 mln zł
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    "Klienci mBanku zapewne uznają rok 2004 za udany. Do końca października
    zyski Klientów SFI z tytułu inwestowania w fundusze przekroczyły 15 mln zł.
    Takie osiągnięcie możliwe jest dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu,
    braku prowizji oraz najnowocześniejszym rozwiązaniom informatycznym. mBank
    pozwala Klientom aktywnie zarządzać kapitałem i Klienci chętnie z tej
    możliwości korzystają. Jest to doskonale widoczne w zmianach struktury
    aktywów, które w mBanku zachodzą bardzo "agresywnie". - mówi Maciej
    Witkowski odpowiedzialny za produkty inwestycyjne mBanku.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7344

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-10 15:40:24
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:
    > "Klienci mBanku zapewne uznają rok 2004 za udany. Do końca
    > października zyski Klientów SFI z tytułu inwestowania w fundusze
    > przekroczyły 15 mln zł.
    Procenty ... procenty.

  • 3. Data: 2004-11-10 17:47:51
    Od: "Mirka" <m...@w...pl>

    > Procenty ... procenty.

    jakiś czas temu chwalili się 350 mln aktywów...? :)

  • 4. Data: 2004-11-10 18:36:09
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Mirka
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Ała...
    Zysk lekko ponad 4 %
    Mało.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 5. Data: 2004-11-10 18:40:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mirka <m...@w...pl> wrote:
    > jakiś czas temu chwalili się 350 mln aktywów...? :)

    a przeczytalas ten tekst caly? Bo mi sie cos wydaje, ze nie ;)